Show je nagels #2

Dankzij dit topic gebruik ik tegenwoordig een laagje builder gel van Kiki London onder mijn gellak en ik vind het er zo veel mooier uitzien! Nagels lijken veel egaler en lakken gaat makkelijker. Kleurtje is er een van Venalisa.

14 likes

Ohh shit ben ik net te laat dan hahaha. Nou ik hoop dat er nog wat komt dan qua korting!

OPI many celebrations to go (was het maar zo :sweat_smile:)

9 likes

meanails herfstset

12 likes

Vrij donker voor mijn doen

17 likes

Ik vind de matte topcoat eigenlijk toch niet zo mooi, maar zonde om eraf te halen. Volgende x beter.

29 likes

Mooie ring heb je om je middelvinger!

2 likes

Thanks!! :blush:

Je kan altijd een glossy topcoat eroverheen doen :slight_smile:

Ook met gel nagellak?

Even een foto tijdens het koken haha. Vanmiddag kwam mijn Yinger bestelling binnen dus heb gelijk een lakje geprobeerd!

16 likes

Oh leuk, zo feestelijk!

Jaaa ik heb 6 glitterlakjes gekocht, dus tot januari sowieso glitternagels :stuck_out_tongue:

3 likes

Yep

1 like

Ik heb steeds random doffe plekken op mn nagels als ik gellak gebruik. Ik heb de rubber top rn basecoat van kiki. Hebben jullie dit ook wel eens?

Yes, en meestal op de middelvinger van m’n rechterhand. Echt raar… ik ruw het dan een beetje op, nieuw dun laagje erover en terug onder de lamp.

1 like

Met gekleurd poeder

34 likes

Ja bij mij is het ook vaak mn middelvingers ja, zo irritant haha. Ik denk dat ik te dun lak, zie ook vaak strepen als ik de kleur op doe, ga maar proberen wat dikkere laagjes te lakken misschien dat dat helpt!

In principe kun je rubberbase gebruiken voor een kleine verlenging. Maar dat is echt afhankelijk van de vorm en de lengte. Als je echt goed stevige nagels wil kun je beter buildergel gebruiken. Die hebben ze ook bij Kiki en is net wat steviger. Daar kun je een of twee laagjes rubberbase onder doen overigens zodat het wat meer flexibel is aangezien builder vrij hard is en daardoor soms weleens los wil laten aan de vrije rand

Ik heb ze van ali. Bij Kiki hebben ze er ook, maar op ali heb je veel meer verschillende.

Ik heb deze (die derde zwart met roze en de laatste holografische)
€ 1,88 49%OFF | 100Pcs 3 In 1 Vierkante Ruit Stiletto Vorm Franse Zelfklevende Nagel Vorm Sticker Gel Acryl Nail Tips Uitbreiding acryl Curve

Er bestaan ook herbruikbare met een soort van clip maar die kun je sowieso het best meteen skippen. Blijft niet zitten en werkt voor geen meter

Die plakken goed en zijn qua vorm goed. Al moet ik wel zeggen dat ik vrij smalle nagels heb. Die van kiki willen nog weleens loslaten tijdens het bouwen van de nagel, maar als je wat bredere nagels hebt dan ik is dat al een stuk minder

Edit - bij de builder van kiki krijg je er als het goed is bij dus dan kun je sowieso kijken of je die fijn vindt. Mocht dat zo zijn dan staan dezelfde ook op ali, bol en amazon bijvoorbeeld voor goedkoop.

1 like