Ja, ik durfde het bijna niet te zeggen
Doet Kiki London aan Black Friday mee?
Werkt dat goed zo’n peel off base coat? Wou er ook een kopen van pink gellac omdat ik mn nagels nu helemaal kapotmaak want geen geduld om uren te laten weken
Het is o.a. te bestellen op AliExpress. De link krijg ik niet goed geplakt, maar je moet ‘Rosalind builder gel’ intypen en dan heb ik deze flesjes:
Zijn dit fijne lakjes? Ik wil een grotere lamp, zag dat ze ook korting hebben op de sets…
Als je hier op het forum zoekt op Yinger kun je wel wat reviews vinden. Volgens mij is iedereen erg tevreden. @BiloxiParish gaf wel aan dat de foto’s soms niet helemaal kloppen, dus dat je het beste even op Instagram kunt kijken naar swatches. Ik heb net 2 lakjes besteld, dat wordt voor mij de eerste keer dat ik dat merk gebruik.
Ze hebben het alsnog voor me verrekend, zo lief
Dat is pas service! Echt netjes van ze
Dat is echt lief inderdaad!
Bij gewone nagellak echt prima, maar geen idee hoe dat met gellak reageert.
Impulsief als ik ben heb ik een grote set besteld. Heb nu een kleine lamp waar mn duim niet in kan en dat is zo irritant. Dus de grote lamp + 7 glitter lakjes. Ben benieuwd!!
Heeeeeel benieuwd!!!
De lamp was bij Kiki eindelijk weer op voorraad dus bij Kiki en Carma de basics en wat kleurtjes besteld. Ben benieuwd!!! Eindelijk weer verzorgde nagels
Ik had dat setje bij PG besteld en na 1x gebruiken retour gestuurd. Lak ging er na 1 dag al af.
Ooh da’s minder.
Zoek een tussenweg tussen er direct afvallen en dat ze er lijken op te zitten met superlijm haha
Bestellen jullie Kiki London via de Nederlandse of de Britse site? En heeft iemand een idee of daar nog goede Black Friday deals gaan komen?
Ik bestel via de Nederlandse. Vind het alleen echt een onhandige site en niet echt overzichtelijk. Ik hoop dat ze nog wel iets van korting gaan doen, vast wel. Zag ook op Instagram dat ze waarschijnlijk een nieuwe collectie ofzo gaan uitbrengen snel?
Heb afgelopen weekend besteld met 15% korting, wilde op de nl site bestellen maar daar hadden ze een paar kleuren niet op voorraad. Dus via de Engelse site besteld. Uiteindelijk waren wat kleuren goedkoper net zoals de autumn set. Dus was €10 goedkoper uit geloof ik. Ondanks de verzendkosten.