Valt toch mee die laagjes. Ik doe ook 2 lagen basecoat en als het nodig is 4 lagen kleur. En dat allemaal a 2 minuten (want uv) soms komt er ook nog een laagje builder gel tussen
Oh dan ben ik gewoon vet lui denk ik
Jij hebt ook die rubber base en top van Kiki toch? Hoelang doe jij die onder de lamp, ook 2 minuten?
Ja per laag 2 minuten uitharden!
Nou dan ga ik dat zaterdag nog maar eens proberen, maar dan onder de lamp van PG. Hoop dat het dan wél mooi wordt
Mooi! En je ring ook!
Temperatuur lakje van elite. De donkerste kleur kan ik niet creëren met koud water, koudste kleur is paars.
hele slechte foto, maar dit.8 lagen en 2 uur verder dan eindelijk weer gelakte nageltjes.
Samenvatting
1x base coat, 2x Opal van Rosalind, 3x Bubble Bath van OPI, 1x Nude van Rosalind en 1x top coat
Play Rosé van Holo Taco. Zit er nu een weekje op met peel off base coat. Best wel onder de indruk hoe goed het dan toch blijft zitten nog.
Nee, godsvermogen aan verzendkosten iedere keer. Laatste keer dat ik heb besteld was begin dit jaar. Ik wacht nu weer tot er wat op is of er genoeg is dat ik wil hebben.
(Of tot mijn vriend weer op zakenreis mag naar de USA en ik het naar zijn hotel kan laten sturen hehehe)
Dat is het enige wat mij elke keer tegenhoud. Die absurd hoge verzendkosten.
F.U.N. Lacquer lijkt er wel op. Volgens mij is dat nog wel te krijgen hier! De gewone holografische lakken iig. Unicorn Skin zoals van Holo Taco heb ik ook nergens gezien.
Edit: ja kijk! Dit is een winkel uit NL: https://www.hypnoticpolish.com/collections/f-u-n-lacquer
Welke lakjes heb je gebruikt?
Ik heb ook wel interesse in de BIAB manier maar weet niet zo goed wat ik nodig heb/moet doen. Iemand die daar meer info over kan geven?
Ik heb de builder gels van Rosalind gebruikt. Na 2 dagen heb ik alles eraf gepulkt, want er kwam heel snel lucht onder. Zal waarschijnlijk veroorzaakt zijn doordat ik geen base coat had gebruikt… De lakjes van The GelBottle zien er heel goed uit, maar helaas best duur
Nu heb ik opnieuw deels m’n nagels met de builder gels van Rosalind gelakt, maar nu wél met base coat. Hopelijk heb ik er langer plezier van… Ik moet zeggen dat de builder gels je nagels trouwens heel mooi egaliseert!
Oh zonde! Hopelijk blijft het nu beter zitten! Het zag er we mooi uit. Maar het is dus beter voor je eigen nagels?
En ik kon die van rosalind niet vinden. Heb je een linkje of site?
Er is nu 39% korting op Yinger gellak. Ik geloof dat ze wel vaker korting hebben, maar nu hebben ze dit op alle kleuren.
Heb ik weer net te vroeg besteld