Show je laatste aankopen #4

United wardrobe!

1 like

c06166559_500x367

HP Spectre x360 15-df1450nd met NVIDIA® GeForce® GTX 1650
Na heel lang gespaard te hebben eindelijk gekocht! Droomlaptop
Met korting via HP

6 likes

Vera kan mij alles verkopen hoor… Was heel benieuwd en nu met korting dacht ik, toch eens proberen

3 likes

Haha ja snap ik, maar van welk merk aangezien hij dan tweedehands is.

1 like

Aliexpress/shein volgens mij

ik denk dat dit 'm is

https://www.aliexpress.com/item/32848384654.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.d5fa4133ZV725S&algo_pvid=de9eb9e1-0355-4587-9cbc-e3aab65cd16a&algo_expid=de9eb9e1-0355-4587-9cbc-e3aab65cd16a-26&btsid=55a7eabd-0108-44b1-ac81-9d29edb869b6&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_55

Het is een vaas. Jawel.

47 likes

Ik kan niet stoppen met er naar kijken, maar weet nou niet of ik hem prachtig vind of spuuglelijk :thinking:

Edit; hij is iig intrigerend

7 likes

Echt hetzelfde bij mij haha heb hm ook gekocht met korting, ben heel benieuwd

1 like

Deze allebei

Van deze de rechter
20191201_233450

En een oudroze jumpsuit uit de kringloop die zo perfect zat dat-ie wel mee moest en witte nike air force 1 voor 9 eurie :thumbsup:
Ik dacht heel lang dat ik niet van make-up, goud of roze hield maar blijkbaar heb ik even behoefte aan shine in mijn leven.

13 likes

Haha ik ook, ben echt benieuwd! Heb ook nog geen idee waar al die accessoires voor zijn, moet het boekje nog maar even goed lezen :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik krijg hem donderdag pas, kan niet wachten :star_struck:

1 like

Ik ging helemaal los vandaag…

Ipad is meerendeels voor verwende dochter van me. (Vandaar de spuuglelijke hoes) Maar Ik zal hem zelf waarschijnlijk ook wel gebruiken. Dus nog even shoppen voor een dun hoesje om hem in mee te nemen.

7 likes

Had je een deal op de iPad?

429 bij belsimpel. Das wel het goedkoopste dat ik hem zag bij normale leveranciers. Normaal 459. Ohja en je krijgt een jaar apple tv gratis.

9200000104985506

Cadeautje voor mezelf :smiley:

4 likes

Want ik ben boos omdat VS m’n bestellingen steeds stuk maakt en omdat de truien van &otherstories allemaal stom waren…

Heb ook een kleine pin gekocht van lord nermal voor ergens op

4 likes

“Je moet niet zitten aan me nikes!”:notes:

8 likes

Other stories black friday

Deze glittertop gaat terug want er zitten idioot grote schoudervullingen in :joy: ziet er echt lachwekkend uit

15 likes

De allerlaatste cyber Monday aankopen

Verjaardagscadeau voor mijn broertje, want hij jat nu steeds mijn slippers.

2 likes

Naamloos

Deze van de Zara.

Bij de kassa moest ik ineens 22,95 betalen ipv 19,99 wat op de sticker stond: want “Het zijn Spaanse prijzen” toen hij de sticker er af trok. “Of wil je hem toch niet niet?”

Heb gezegd dat het mij die 3 euro niets boeit (die sjaals zijn zooooo fijn), dat ik kan aannemen dat de prijs klopt (geen onrealistisch verschil) maar dat hij maar beter zijn best moet doen met correct stickeren. *principekwestie. Of ben ik nu een zeikwijf?

1 like

Ooh nee ik was niet akkoord gegaan. " het zijn spaanse prijzen". Dit is wel heel makkelijk extra omzet genereren. Dan moeten ze beter en juist artikelen prijzen.

Wel een mooie sjaal!