Show je laatste aankopen #2

Gisteren of vandaag ??

Via de Artipoppe Facebook pagina nog een kortingscode van iemand gekregen van 15%!

1 like

Ah zo fijn! Ik heb een elektrische deken maar een kruik is ook zo lekker.

1 like

Heel tof die legging! Heb je hem al binnen toevallig? Ben benieuwd of hier zo’n ingebouwde ‘onderbroek’ in zit zoals bij andere lichte gymshark leggings. En valt deze een beetje zoals de energy seamless?

8 likes

8 likes

Oeh waar is die coltrui van?

1 like

Nee die onderbroek ben ik alleen tegen gekomen in de lila variant tot nu toe en die heb ik eruit geknipt! Het model is anders dan de energy; die taile band is een stukje hoger. Ik heb zelf meestal een M bij gymshark en heb nu ook een M gepakt, een L had ook gekund maar een S was te klein geweest. Terwijl ik in wel andere modellen maat S heb.

Anders moet je eventjes wat yt reviews bekijken voor de maat!

1 like

Biefstuk met champignonsaus, patatjes en 2 verschillende salades :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Sans-online!
En met 10JAAR krijg je 10% korting

Eindelijk Panama Jacks :smiling_face_with_three_hearts: Alles is van zalandeau trouwens

7 likes

Mac devoted to chili powder kiss en Mac dubonnet

7 likes

20 likes

ohhh mooie laarzen (allebei!) Blouse trouwens ook leuk

1 like

wow deze wil ik ook

1 like

Mooi! Welk model?

1 like

Hmm kan m nergens vinden. Welk merk?

Dit is m

3 likes

Ik heb deze ook besteld, maar nog niet binnen. Heb hem net even opnieuw opgezocht en zag dat ie grotendeels van acryl is. Hoop dat ie niet meteen zo lelijk wordt (pillen). :sweat_smile: Vind hem uiteraard zelf ook erg tof haha.

@Leukocyten @the.poetess Het is de Inlux Triclimate van The North Face via About You.

2 likes