Show je laatste aankopen #2

Kim en Kanye hahahaha love it :joy::joy::joy:

15 likes

mijn vriend en zijn broer hadden vroeger allebei een cavia, die heten Ca en Via. serieus geen grap. Dus misschien is Ko en Nijn ook nog wel een leuke!

15 likes

Flinke biecht dit: mijn vorige (net overleden) konijn heette Ko, achternaam Nijn bij de dierenarts :sob:… ik kon destijds geen passende naam verzinnen dus het ging van Konijn naar Ko, had er Coco van kunnen maken maarja. Is er nooit meer uitgegaan. Bijna zielig gewoon voor dat beestje haha.

3 likes

ooh oeps… dat ook de reden dat je twee nieuwe konijntjes gaat kopen :)? maar opzich is het best cool Ko Nijn hoor. en ik denk dat dierenartsen wel ergere namen hebben gehoord :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja dat zal wel! Het konijn van een vriendin heet Adolf :joy:. Ja, dat is onder andere de reden. Ik mis het gewoon heel erg en nu kreeg ik een leuk aanbod. In het voorjaar is het veel drukker dus denk dat dit een goede beslissing is geweest.

1 like

Jurkje modstrom sale
Kaars met houten lont en vacuumpomp van de action

32 likes

@Jolie ik zou Coco en Nini doen. Beetje afgeleid van Ko en Nijn maar wel echt namen.

6 likes

Jaaa dat geloof ik! Zeker ook als je ze met zijn tweeën tegelijk kan halen is ook veel leuker voor de konijntjes zelf :)! Ben wel benieuwd wanneer je ze krijgt!! Hou je ons op de hoogt?

1 like

Ga ik zeker doen, zoveel zin in! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik moest eigenlijk alleen maar een nieuwe wimperkruller kopen…

Voor de preppy look, van H&M.

Deze flared zat zo fijn en mooi! van Bershka

13 likes

Nijn inch nails

7 likes

Sjors en sjimmie!

1 like

@Jolie

Belle & Beest
Mayo & Ketchup
Barbie & Ken
Ot & Sien
Rachèl & Ross
Will & Grace
Moffel & Piertje
Dolce & Gabbana
Vla & Flip

Ik vind Sushi & Wasabi superleuk!! Onze kat heeft een Marokkaanse naam, keek de dierenarts ook niet van op.

1 like

Vla en Flip, geniaal. Dit is nog best wel een kanshebber, haha! Ik zag net ergens Appel en Moes en Gin en Tonic, ook best leuk. Ben er nog niet helemaal uit, maar al wel een heel stuk verder! Misschien dat als ik ze zie, direct weet welke naam echt bij ze past.

Nja, mijn konijn heette meneer Harmsen vanwege het vele haar. En de kat van m’n broer Tarrel :joy::woman_shrugging:

5 likes

Ik vind Bo en Kito wel leuke duo namen.

1 like

Drop & Mentos
Teri & Yaki

3 likes

Mijn zusje dr konijnen heten smartie en spaghetti :stuck_out_tongue:

2 likes

Wizzy en Woppy
Coco en Jappe
Meneer en mevrouw de boer

1 like

@Alpacamybags @Sugarbear @Olifantje95 @Llamacorn
Ik kom hier wel al een heel eind mee, haha! Super bedankt allemaal!

Dacht zelf nog aan Nugget maar weet niet wat daar bij past (mijn liefde voor kipnuggets zit diep). Of Phil en Claire :joy:.

3 likes