Show je laatste aankopen #2

jd_100568_b

29 likes

Ja die kindermaten vallen normaal gesproken iets krapper dan de gewone. Dus als je normaal 38 hebt dan kun je het beste 39 nemen. Maar bij dit model weet ik het niet zeker. Bij andere modellen heb ik dus wel bij jeugd/kinder schoenen een maat groter genomen en dan zitten ze hetzelfde als de volwassenen in mijn eigen maat zeg maar (ook even lang als ik ze naast elkaar hou). Op zalando stond er bij deze dat je een maat groter moest nemen. Bij de volwassen schoenen staat dat er niet dus hoop dat ze goed zijn.
De zool is trouwens ook wit bij de jeugd versie. Normaal is die bruin achtig. Mja vrijwel niemand ziet de zool dus dat maakt me weinig uit.

Zalm is ook tof! Rood ook! Heb nog getwijfeld of ik niet de zalm kleur moest nemen ipv de zwarte maar zwart past bij alles en zalm is dan weer lastiger te combineren denk ik(?)

Wat stom dat je alleen vooruit kunt betalen. Ik doe altijd achteraf betalen eigenlijk. Scheelt gedoe als er nog wat terug gestuurd moet worden haha.

Oh toch wel. Nja, dan is het even afwachten! Wel gek dat dezelfde schoen in dezelfde maat per afdeling zou kunnen verschillen, maar hopelijk passen ze gewoon! En anders hoop ik dat ze daarna nog verkrijgbaar zijn voor dezelfde prijs (de zwarte is er ook niet meer in een maat groter). Zag het indd van die witte zool, maar dat vind ik ook mooier dus maakte voor mij ook niet uit.

Ja zalm vond ik voor mooier weer wel leuk! Ik kleed me vrij basic meestal dus zou bij genoeg outfits kunnen. Is dan wel een leuk accent vind ik. Hoop alleen dat ze in het echt ook echt zalmkleurig zijn en niet meer oranje, kon dat niet helemaal opmaken op de site.

Ja heel irritant dat alleen vooruit kunnen betalen! Heb er al eens voor gebeld, maar dat gaat via een extern bedrijf dus daar kan Zalando niks aan doen. Eerst kon ik wel gewoon achteraf betalen, toen alleen nog met ideal/vooruit, en toen alleen nog handmatig vooruit betalen. En dan gaat er dus een aantal dagen over voordat ze je betaling binnen hebben en dan nemen ze je bestelling pas in behandeling dus weer een X aantal dagen tot verzending :weary: (en worden er ineens items geannuleerd wat ik eerst nooit had). Ik heb ook altijd netjes op tijd betaald en betwijfel of er waar ik woon veel wanbetalers zitten, maar er zit ook niet altijd een logica achter zeiden ze toen. Zorgt er wel voor dat ik nu nog voor honderden euro’s aan vooruit betaalde bestellingen binnen heb/heb lopen en dan is achteraf betalen gewoon veel fijner, ook omdat een deel nog terug gaat.

Zag inderdaad dat ze uitverkocht zijn in de grotere kindermaten. Denk dat het verschil misschien komt omdat kinderen wat smallere voeten hebben? Zou het verder ook niet weten eigenlijk.
Heb je de zalm voor dames besteld? Die heb ik in het echt gezien laatst bij iemand en die waren wel echt mooi. Niet oranje eigenlijk.
Ik draag wel veel zwart en ook basic maar toch haha. Misschien dat ik ze ooit nog een keer bestel als ze nog eens in de sale zijn. Op de adidas site hebben ze nog meer leuke kleuren en je kunt er daar ook een tekstje op laten printen.

Misschien heel dom, maar zou je dan geen nieuwe account kunnen maken zodat je wel weer achteraf kunt betalen of met ideal? Of werkt dat niet?

Ja de zalm had ik voor dames besteld want is al een aantal dagen terug en toen had ik jouw bericht over de kindermaten dus nog niet gelezen haha. Maar die waren maar 35e, dus dacht bestel ze gewoon en dan kan ik altijd nog zien (ik was dus eigenlijk naar sportschoenen op zoek haha).

Dat is misschien wel een idee, al ben ik bang dat het op je adres geregistreerd staat. Bij Zalando zeiden ze wel dat het misschien nog verschil kon maken of je via de app of website besteld, maar dat was helaas niet het geval. Ook kon die optie van achteraf betalen ook weer automatisch verschijnen zeiden ze, maar dit is nou al zo lang zo…

IMG_5335

Heel wat anders dan alle kleding en schoenen, ik heb net deze twee donderstenen gereserveerd bij de fokker! :smiling_face_with_three_hearts: Kan niet wachten tot ik ze mag ophalen.

157 likes

Wat een lieverds! Heb je al namen?

1 like

Nog niet! Ik heb wel het een en ander opgezocht, wil namelijk leuke duo-namen. Maar het meeste is kinderachtig of lomp en dat vind ik niet passen haha. Suggesties zijn welkom!

Wat een toeties :heart_eyes::heart_eyes:.

2 likes

Hm zou gewoon proberen om een nieuwe account aan te maken dan. Ik heb bij h&m een keer gedoe gehad met een account en toen ik een nieuw aanmaakte was alles weer zoals het hoort. Stom dat ze daar zelf niks aan kunnen doen.

Ja ik denk dat ik dat probeer als m’n bestellingen allemaal verwerkt + evt retour gezonden zijn om eventueel gedoe te voorkomen! (moet ik wel even niks bestellen haha).
Ik heb juist heelllll lang geleden (toen bestond de H&M online shop nog niet zolang) gehad dat ik bij de H&M gedoe kreeg toen ik een nieuw account op mijn naam had aangemaakt. Toen sloten ze ze allebei ineens?! Uiteindelijk wel opgelost, maar heel irritant haha. Maar dat is dus wel al heel lang terug, dus ga dit eens proberen bij Zalando binnenkort! Al betwijfel ik of het zal werken omdat ze toen ik belde dus zeiden dat het per adres ging, maar het proberen waard!

1 like

Zeus & Hera (mythologie)
Bernard & Bianca (de reddertjes/Disney)
Nita & Kenai (brother bear/Disney)
Jack & Sally (Nightmare before Christmas)
Marlin & Dory (Finding Nemo/Pixar)

Moeilijk, moeilijk.

4 likes

Haha thanks! Ga er eens over nadenken.

Dat lijkt me ook lastig! Ik zou zelf bij konijntjes voor lievige namen gaan, omdat het zulke kleine pluizige beestjes zijn. Maar dan kan het wel gauw kinderlijk worden.
Slofje en Toffel ofzo;p

3 likes

Hier vandaan! Is ie maar €85 :heart_eyes: https://www.allwelove.nl/product/modstrom-hardy-coat/

1 like

Viktor en Rolf!

11 likes

Michelle en Barack of Oprah en Gayle. :sunglasses:

9 likes

Jip en Janneke
Puk en Muk
Kim en Kanye
Kwek en kwak
Wizzy en woppy
Semmie en Sammie
Pepsi en SiSi
Knabbel en Babbel
Chubby en Bunny

Geen idee of je dit wat vind hoor maar ik dacht ik deel het gewoon even haha.

4 likes

@Marsepein @Blush @macklemore @Rozecoupeschaar

Geweldig jullie input :joy:, ben soms echt zo blij met dit forum. Dankjewel allemaal! Viktor en Rolf wordt lastig aangezien het een mannetje en vrouwtje zijn, maar is er wel eentje die oprecht leuk vond. Sushi en Wasabi is ook al door mijn hoofd gegaan, maarja ga daar maar eens mee naar de dierenarts. Ze zien me aankomen. Net als Big en Mac trouwens, of Sambuca en Tequila. Al past het wel bij me, helaas. :redface: Jip en Janneke vind ik ook best leuk. Keuzessss.

8 likes

Bridget en Jones
Bonnie en Clyde
Mini en Cooper
Pebbles en BamBam

Haha ik heb hier zelf plezier aan gehad in ieder geval!

5 likes