Twee feestjurkjes en ik vond de jumpsuit er wel mooi uitzien voor op kantoor.
Twee feestjurkjes en ik vond de jumpsuit er wel mooi uitzien voor op kantoor.
Wauw die rode jurk, zo mooi!!!
Die laatste jurk is prachtig
Ah dank je! Ik vond hem zelf echt een goede combi tussen chique en flowy haha en nog geen 40 euro!
Alles is leuk! Waar zijn die broeken van?
Die met sterren is van Loavies, heb hem zelf ook!
Aangezien de Pumas die ik had besteld tijdens de sale bij About You veeeel te groot waren heb ik ze maar geruild voor deze. Hoop dat die wel passen.
Je krijgt er trouwens 2 paar veters bij dus die satijnen linten ga ik wel vervangen voor de gewone brede veters.
Ah ik vind dit echt het toppunt van volwassen zijn een mooie waterkoker. Ik weet niet waarom maar ik zou dan super trots zijn op mezelf haha.
Welke planner is dit?
Ja met de sterretjes is inderdaad loavies en de jeans is van esprit!
En ook nog deze want die waren maar 27 euro en mijn allstars vallen uit elkaar. Die dingen kan ik niet missen dus dit vond ik wel een waardige vervanger. Schijnen ook nog lekkerder te lopen omdat er een speciaal zooltje in zit.
Waar heb je ze gekocht? Ik kreeg straks een mailtje van Zalando dat m’n maat weer op voorraad was, maar daar zijn ze afgeprijsd 42e. Scheelt toch nog best wat met 27!
Kinderafdeling van Zalando. Maar die moet je natuurlijk wel passen. Gaat tot en met 40 al moet je wel een maat groter nemen staat er bij. Heb vaak kinderschoenen van bijvoorbeeld Nike en Adidas (scheelt best veel) en die neem ik ook altijd een maat groter omdat die net krapper vallen.
Oh ik had geen idee dat die tot zo’n grote maat gingen dus nooit bij gekeken! Een maat groter dan je in het algemeen hebt bedoel je? Ik zie dat m’n gewone “adidas-maat” er bij staat, dus dat zal wel goed zitten! Diezelfde schoen is onderweg naar me in het zalm-kleurig voor het voorjaar/zomer, twijfel of ik die zal afwachten eerst hoe ze zitten of nu vast deze ook zal bestellen Vind de rode ook tof (leuker dan die ik al besteld had haha), die en de blauwe hadden ze bij de dames niet! (al zocht ik eigenlijk nieuwe zwarte ook voor het sporten).
Edit: Toch maar vast in het zwart en rood besteld. Ik krijg altijd alleen de optie ‘vooruit betalen’ () dus dan gaan er sowieso altijd nog best wat dagen overheen en heb het idee dat daardoor ook wel eens producten geannuleerd worden omdat ze ineens uitverkocht zijn in de tussentijd. Ben benieuwd! Belachelijk eigenlijk ook dat het best veel geld scheelt terwijl het dezelfde maat is.