Hij is van mr Bright, gekocht via https://studioperspective.nl/
Gemaakt in een sociale werkplaats en een deel gaat naar een goed doel, dus dat is nog extra leuk (geen spon).
Ik heb mijn about you bestelling vandaag ontvangen!
En ik ook! haha
Die is ook mooi! Ik krijg de mijne als het goed is morgen binnen (ze moest een kleur vervangen, omdat die op was). Maar alsnog snel gedaan!
Oh nice! Veel plezier alvast!
Bestelling bij Zara:
Zijden blouse voor € 30, ben benieuwd of het wat is!
Ik vind deze outfit zo leuk! Heb de broek besteld maar zou er graag het t-shirt bij willen (ookal heb ik weinig met Friends haha maar de kleuren staan zo mooi bij de broek).
En deze omdat ik nog een goede donkerblauwe jeans mis in mijn kast. Hopelijk wordt het wat met mijn korte beentjes haha.
Hij was terug beschikbaar in mijn maat, hopelijk zit hij slecht want ik heb eigenlijk al genoeg witte tops
Oh well
Deze heb ik ook! Heel tevreden over.
Goed om te horen, ik ben zo benieuwd! Vind ken het pijnlijk?
Ohhh ik wist niet dat ze het daar verkochten
Nee over het algemeen niet. Maar soms kan het ineens wel pijn doen, geen idee hoe dat komt. Misschien omdat na een tijdje het glas behoorlijk heet wordt. Maar als je dan ff wacht is het zo weer goed. Of de lichtintensiteit naar beneden bijstellen. Maar doorgaans doet het echt helemaal nul pijn hoor!
Een tijdje geleden plaatste ik een poll met de keuze Peru of Australië voor een drieweekse reis. De keuze is gevallen op Peru .
weekday
ook weekday (lekker met enorme col)
l’essentiel Antwerp (van de mannenafdeling)
ik moest eigenlijk een nieuwe douchekop kopen maarja
Ik heb 3 jurkjes en 1 witte blouse besteld maar ben alleen zeker van de witte blouse eigenlijk:
Ik vind de jurk met de stippen je heel mooi staan!