Show je laatste aankopen #2

Kan hem niet vinden :disappointed: heb je misschien een linkje?

Dank je wel!
Mijn reisroute ligt al min of meer vast. Ik wil hem later wel eens posten.
Ik heb het geluk dat ik eerst nog 2 andere reizen ga doen, dus Japan begin ik pas vanaf mei voor te bereiden.

1 like

sorry het was in de winkel! het is de tuva shawl, maar ik zie de kleur er online niet tussen staan

1 like

Ik heb deze voor kerst gekregen! (wel in een andere kleur) zoooo’n fijne sjaal

1 like

Ben heel benieuwd naar een aan-foto. Mocht je dat willen delen, tag me please!

1 like

Ik weet even niet waar ik het anders moet vragen, maar ik heb voor het eerst bij Lush besteld afgelopen maandag, maar ik heb helemaal geen bevestiging gehad? Normaal als ik ergens iets bestel ergens dan krijg je altijd wel een bevestiging. Is dat normaal bij hun of moet ik me zorgen maken?

Heb je ‘illegale’ kortingscodes gebruikt? Of kan dat tegenwoordig niet echt meer bij h&m?
Zou het gewoon nog eens proberen als je niet betaald hebt / tussen je bestellingen staat.

1 like

En direct losse thee van de teabar besteld!

3 likes

Ja ik heb dat ook van about you. Op zich vind ik het niet erg als ze er wat langer over doen, maar dat er in de app staat “bezorgd” vind ik wel raar. Hoe komen ze daarbij? Dat pakket is nog niet eens aangemeld. Dat maakt me af en toe een beetje zenuwachtig, “heb ik 'm niet gemist?” maar ik vertrouw post nl meer dan about you dus ik wacht geduldig af :upside_down_face:

vandaag eindelijk mijn bestelling van about you binnen. Zag dat ze verderop in de straat ook een doos about you leverde hahahaa dus denk dat nu toch veel bezorgd gaat worden.
en ik ben verliefd op mijn jas dus heeeeeelemaal tevreden!

Deze jas ook bij about you, kwam overigens maandag al binnen. Ben er echt heel blij mee want eindelijk een goede praktische jas die ik ook mooi vind.

13 likes

Ik heb in mijn mail direct een bestel overzicht gekregen. Met groot erboven “je bestelling is geplaatst”. Wel rare titel van de mail, " order “je bestelcode” at Lush Nederland. Misschien in je spam?

In de sale bij My Jewellery + een aantal sale truien van H&M, beige en zwart, om hiermee te combineren.

12 likes

Veranderde de track and trace van Postnl wel voordat je je bestelling ontving of bleef die staan op zending nog niet ontvangen? Bij mij geeft een van beide (ze hebben het in twee pakketjes gestuurd(?)) bij de track and trace nu verwachte bezorging op 1 januari aan :disappointed:

Meer rust hopelijk haha!

6 likes

Ik had het ook gisteren pas binnen. Bij eerdere bestellingen was het ook sneller haha. Maar ik ben blij met al mijn spullen. Er hoeft niks terug. :grin:

1 like

Niet alleen about you in traag. Ik had 1e kerstdag Zara besteld en dat komt ook pas vandaag binnen…

Nu ben ik blut maar wel heel gelukkig want zo materialistisch ben ik

(van Barts)

(van Timberland)

15 likes

Mijne bleef langs staan op nog in niet in voorsorteerproces met verwachte levertijd 29 december
Gisteren ploeps! Veranderde het naar vandaag bezorgd

Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit, als het goed is kan ik morgen mijn about you pakket ophalen bij het postkantoor. Eigenlijk vanmiddag al maar dan ben ik weg. Hopelijk komt het bij de rest die nog wacht ook snel