Show je laatste aankopen #2

Is er iemand die haar About You bestelling al binnen heeft van 25 december?
In de app staat dat ‘ie bezorgt zou moeten zijn, maar heb nog niks.

Edit: in de app van About You. In de PostNL app staat dat ‘ie is aangemeld maar nog niet in het sorteerproces zit.

Ja ik had mijn bestelling op Oudjaarsdag al binnen. Was wel slechts 1 broek, misschien dat dat scheelt

Bij mij hetzelfde. Vind het echt slecht. Datum blijft maar schuiven.
Op de facebook pagina van about you hebben heeeeel veel mensen hetzelfde probleem. Staat daar vol klachten onder posts maar door het bedrijf zelf word er amper gereageerd blijkbaar.
Denk niet dat ik daar nog ooit bestel.

Ik had hem de volgende vrijdag al, maar had ook maar een bestelling geplaatst van één item.

Mistborn is mijn lievelings!!

2 likes

Hier ook hetzelfde, zo irritant

Wat toevallig, sinds een paar dagen zit ik er aan te denken om in de zomer ook naar Israel te gaan, maar ik hoor er bijna nooit iemand over! Wordt dit je eerste keer?

Dank voor jullie reacties. Ik ben dus niet de enige. Wel fijn dat sommige van jullie het al binnen hebben. Ik wacht nog maar even rustig af.

Bij mij staat ook exact hetzelfde! :frowning:

Edit: iemand zei dat AboutYou onderdeel is van een ander postorderbedrijf (?), waarom zijn ze dan zo amateuristisch qua leveren… Hmpf.

ik heb een jas besteld 24e (eigenlijk 25e het was 23:45)
28e melding met verzendcode en hij bleef maar aangemeld bij postNL.
maar vandaag staat er dat ze komen! vandaag . yes!
had gisteren ook net mail gestuurd naar about you. vanmorgen antwoord dat ze me niet vergeten zijn maar dat het erg druk is!

Ik denk dat deze actie van hun iets te goed is gaan lopen en ze totaal niet aan alle verwachtingen kunnen voldoen en nu geen positieve indruk bij iedereen heeft achtergelaten.

image

Beetje beïnvloed door andere aankopen hier. Agenda bol, ring Pandora, tweezerman Bijenkorf

12 likes

@Elderflower hoe leuk is die tweezerman :flushed: overweeg om hem te kopen terwijl ik niet eens mn wenkbrauwen epileer

1 like

Simpel maar stijlvol. Van Sacha.

8 likes

6 likes

Volgens mij zijn ze onderdeel van Otto, maar dat bedrijf doet ook nog alsof het 1982 is, dus het verbaast me niks dat de service van aboutyou net zo slecht is

2 likes

Ja, mijn eerste keer! Ik wil er ook al een tijdje naar toe, maar ik had er helemaal niet aan gedacht als zomervakantie. Tot ik m’n vriend opeens zag zoeken naar hotels in Jeruzalem. Vond het direct een geweldig idee!

2 likes

Deze enorme trui van H&M. Stond al even op mijn lijstje en nu voor bijna de helft (60 > 35) in sale, yeaaah :thumbsup:

15 likes

De solden zijn vandaag begonnen <3

& Other Stories
Van €30 voor €15 - 100 ml

Rituals
Van €9,50 voor €5 - 250 ml

Pull & Bear
Van €70 voor €50

6 likes

van 40 voor 15 (weekday)

24 likes

Jas van Sandro :slight_smile: