Ah nee Ga ze dit weekend proberen, hopelijk krijg ik geen spijt van een keer iets anders
(trui)
(rokje)
Toch nog een beetje kleur
Waar is dit allemaal van??
Allemaal van boohoo!
Een pyjama shirt en handschoenen met bijpassende oorwarmer. Of noem je dit een muts? Of hoofdband. Nouja, het past bij elkaar
Wow dit is echt super leuk allemaal! Zou zo mijn bestelling kunnen zijn. Ik voel een shop sessie aankomen.
Wat vind je van deze legging? Schijnt hij niet door en zakt hij niet af? Twijfel om hem ook te kopen… Ik doe aan fitness (krachttraining) en hardlopen en vooral bij hardlopen is het zo vervelend als ze afzakken.
Geïnspireerd door @Tobvit uit het show je winterjas topic. Ding is wel echt warm zeg, kreeg zowat een opvlieger bij het passen in de winkel haha. Kom. Maar door met die vrieskou
Gevalletje van oeps haha?
Ik heb deze ook gehad in het grijs, was na een paar keer wassen te kort geworden. Hoop dat jij meer geluk er mee hebt
Hoe zit deze? Ik wil er ook één
Toen ik die broek aanhad leek het net alsof ik 20 cm water in de kelder had haha. Ik zal voor je duimen en goeie pyjama vibes sturen
Hipstertas
Wauw ja die witte nikes! Welk model is dat?
Waar bestel jij je gymshark kleding?
Oeh die wil ik ook😍
@CTFxC Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb gisteren via onderstaande link een legging besteld.
@9000
Heb jij al kledij van Gymshark? Ik heb gisteren voor het eerst iets besteld en ik ben benieuwd.
Ik heb een ander pakketje, het moeilijkste is je wimpers fatsoenlijk vast te plakken