Show je laatste aankopen #2

Ik wacht ook nog steeds :frowning: Hij ziet er echt mooi uit he, hoop dat hij ook mooi staat.

1 like

Mocht ik hem eerder binnen hebben, dan laat ik het wel weten wat ik er van vind haha. Zo op het plaatje vind ik hem echt heel mooi!

1 like

Een snugglesafe voor de kat. Dat ding blijft gewoon 12 uur lang lekker warm! Ik ga hem nu ook voor mezelf bestellen. Deze komt van bitiba maar zag dat bol hem ook heeft.

4 likes

legit-af_a_compact_cropped Let_me_a_pass_a_compact_cropped

Van Colourpop; Let me pass oogschaduw en Lit AF highlighters. Echt hele goede make-up! Jammer van de hoge verzendkosten en evt. invoerrechten, maar beter voor mijn portemonnee :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Rokje en de broek. Nu nog een leuke top voor op het rokje zoeken maar ik wil geen zwart dus als iemand nog een tip heeft :biggrin:.

11 likes

Oeeh ik wil van allebei weten waar vandaan! :heart_eyes:

De broek is van Steps. Valt heel groot dus even rekening mee houden! En de rok is van Another Label.

1 like

Ik weet t nog niet helemaal…

17 likes

Hij staat je echt goed! Of het je stijl is weet je zelf het beste.

Ik heb een bordeauxrode coltrui van de h&m die hier wel mooi op zou staan denk ik.

Of zoiets:

3 likes

Gaaf!!

Ohja dat is wel een goed idee! Heb nog een bordeaux colletje in mijn kast ook. Zal eens kijken hoe dat erop staat.

1 like

Eindelijk weer een beetje fatsoenlijk shoppen en in mijn eigen maat :grin: Beide items zijn van de WE.

11 likes

thanks @Camelia @Colaatje @vitaminwater! Ik moet hem thuis maar eens passen met panty/laarsjes, denk dat ik hem dan wel heel tof vind! Hoe vaker ik de foto zie hoe enthousiaster. En meestal als ik iets wel leuk vind maar toch twijfel wordt het later ineens mn lievelings kledingstuk :sweat_smile:

3 likes

Niet mijn laatste aankoop, maar wel pas vandaag ontvangen via de post. Het is een pakketje met spulletjes om zelf je wimpers te liften, gekocht op Aliexpress. Op YouTube zijn er wel verschillende fimpjes te vinden waarin meiden laten zien hoe het werkt enz, maar ik vind het eigenlijk toch best wel eng om te gaan doen. Waarschijnlijk ga ik het dit weekend uitproberen.

4 likes

Mmmh, ik shop echt niet vaak, en soms zit ik ineens in een flow en kan ik niet meer stoppen…

Ik heb al 3 jaar geen nieuwe jas meer gekocht dus deze mocht ik wel kopen vind ik. “”“Toevallig”"" is mijn vorige warme jas ook okergeel.

jas van c&a, oorbellen en ketting van h&m en keukenhanddoeken van Zeeman.

3 likes

11 likes

5905279248007_0

Bijenkorf en Amazing Oriental

6 likes

Ik vind m heel mooi staan en die kleuren zijn prachtig bij je. Maar als je twijfelt niet doen. (Je kan t nog met een riempje proberen? Als dat is wat je bedoelt? Haha)

1 like

Wauw wat een leuk rokje! Ga meteen kijken of ik hem ook ergens kan scoren haha

1 like