Nooo wanneer?
Good Girls?
Ik ben net begonnen met OITNB (laat ja ik weet het) maar ik vind 'm wel tof!
Oo Homeland en modern family wil ik nog kijken!
Enig idee wanneer ze die er dan van halen?
Ik vind het trouwens ook soms zo moeilijk om een goeie serie te vinden op Netflix. Gelukkig bestaat dit topic( en forum:heart:)
Haha laat ik nou net deze week begonnen zijn aan new girl. Haha shit.
Weet je wanneer het gaat stoppen? Via internet wordt ik niet veel wijzer
Ja bij Netflix is het wel vaker zo dat ze last minute toch licenties kunnen verlengen. Lets hope so.
Het gaat er 8 september af.
Ik heb gelukkig net New Girl uitgekeken dit weekend.
Ben nu begonnen met Jane the Virgin. Tot nu toe wel vermakelijk haha
Zou dit enkel voor Netflix NL gelden, of ook in België? Vind er online niks over terug…
Jammer dat je brooklyn 99 stom vond!
Ik heb net Picnic at Hanging Rock afgekeken. Iemand nog meer gezien? Vond het in het begin wel spannend maar uiteindelijk vond ik maar vaag en langdradig worden. Waren gelukkig wel maar 6 afleveringen haha.
Zo jammer dat sommige series eraf gaan. Ik was ook een eeuwigheid aan het wachten op het laatste seizoen van Downton Abbey op Netflix, maar toen stond ineens de hele serie er niet meer op.
@Rosalind Als je Sherlock leuk vond kan je misschien de Amerikaanse adaptatie ervan kijken? Elementary
Ja, echt jammer, ik hoop dat het er ooit weer (volledig, nu de serie afgelopen is) op wordt gezet.
The killing, The bridge, Sorjonen, grenseland
Ahh oke! Deze vond ik ook erg leuk:
Ray Donovan
The Killing
The Fall
Ik weet ook niet meer wat ik moet kijken le chalet kom ik niet doorheen, probeer het wel maar het is zo traag. Modern Family heb ik helemaal af en de nieuwe seizoens van alles komen ook zo traag
Andere Franse serie die ik wel heel leuk vond en ook snel ging: le foret (The forrest) maar weet niet zeker of ‘ie ook op NL Netflix staat. Anders is het een dooie mus helaas.
Dat hebben mn ouders gekeken en ik heb half meegekeken. Zag er zeker spannend uit’
Oei 8 september, ben nu bij S2A2 van Homeland nog ff 4 seizoenen er doorheen jassen
Ik vind het zooo spannend, echt blij dat ik dit ben gaan kijken
allemaal gezien behalve sorjonen! thx
het lijkt alsof er bij mijn vriend echt hele andere films en series op zijn account staan vergeleken met die van mij.