Series & Netflix

Blanca :face_with_hand_over_mouth:Ja ik ben zo benieuwd naar het nieuwe seizoen van oitnb. Weer zo lang wachten aaaarg!

Ik ben begonnen aan I’m a killer en de 4e aflevering geeft me zo een naar gevoel, ik heb echt heel erge medelijden met de hoofdpersoon…

1 like

Ik ben door dit topic begonnen met Jane the virgin, maar ik vind 't echt niks aan? Ligt dit aan mij of wat vind iedereen zo leuk aan deze serie? Daarna Lucifer geprobeerd, maar vind ik ook niks aan? Whats wrong with me?

1 like

Ik vond die allebei ook niks aan!
Heb je good girls al gezien? Die vond ik heel leuk.

Was dat de aflevering van die jonge jongen die die man doodschoot in de juwelier?

Ja die heb ik wel gezien en vond ik geweldig! Misschien is toch toch meer mijn humor haha

1 like

Nee de aflevering erna. Die 3 jongens, waarvan eentje de moorden in naam van de duivel pleegde.

Ik ben ook begonnen met deze serie samen met mijn zusje. Tot nu toe vind ik het wel interessant. Gisteren die met de juwelier gekeken en ik had ook echt medelijden met die man.

Ik ga nu beginnen aan killing eve. Leek me wel goede serie. Heeft iemand die al gezien?

Ik vond Jane the Virging ook kut. :biggrin:

1 like

Bij Jane the Virgin moest ik heel erg wennen aan de manier waarop het verteld wordt. De gedachte’s, die mannenstem etc.

Toen ik eenmaal daar door heen was, en ong 10 afleveringen had gekeken vond ik het leuk! Niet mega leuk, maar het kijkt wel lekker weg

2 likes

Ik kijk nu de eerste aflevering en ik kan er echt niks aan doen, maar ik vind die Carmen zo’n aansteller. Ben hier wellicht te sceptisch voor. En die Bekah is ook best vreemd.

1 like

Ja, vond het ook wel typisch dat de man van Carmen zei van ‘volgens haarzelf is dit wat ze heeft’ in plaats van ‘dit heeft ze’. Lijkt me heel pittig voor de omgeving.

Heftig programma wel. Weet nog niet of ik verder ga kijken.

1 like

Ja ik ben ook hard aan het crushen op hem in deze serie. Helpt ook wel dat ie redelijk vaak zonder broek er in rond loopt

1 like

Ja ik vond Taboo wel vet! @Revelry ja en zoals @Mhysa hallooo Tom Hardy inderdaad.

1 like

Ja Legend vond ik ook fantastisch, twee keer genieten van hem. Meh

1 like

Hier kwam ik ook pas heel laat achter.
Onherkenbaar inderdaad!

Oh noo Modern family en New Girl worden binnenkort verwijderd van Netflix en ik heb van beide series het laatste seizoen nog niet gezien. Wordt ff bingen dus.
Homeland schijnt er ook af te gaan trouwens en How I met your mother maar die kijk ik niet. Wel jammer want ik wilde Homeland nog wel gaan kijken. Hopelijk komt die nog een keer terug.

Ik vind Netflix hierdoor stiekem wel steeds kutter worden. Ze zijn zoooooo traag met de release van nieuwe seizoenen en halen zo snel alles weer offline. Jammer dat er nog geen beter alternatief is om gewoon alles te kunnen bekijken (behalve downloaden :roll_eyes:)

1 like

HIMYM hebben ze al vaker gezegd maar dat is tot nu toe gelukkig nog nooit gebeurd!

:weary::weary::weary::weary::weary: