Series & Netflix

ja, persoonlijk vindt ik het zeker de moeite waard om door te zetten. Hannibal is nog steeds een van m’n lievelingsserie’s

1 like

Dit vond ik zo’n heerlijke serie. Die liedjes, ik gierde het uit!

1 like

Kijkt iemand Shooter? Ik heb nu vijf afleveringen gezien en weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Ja! Ik vind het een hele goede serie, maar in het begin vond ik het ook lastig.

Ik vond Shooter erg leuk, vooral de eerste twee seizoenen. Ik heb bij seizoen drie nu wel een beetje van ‘waar gaat dit heen’ maar het is alsnog erg vermakelijk.

Ik had hetzelfde, maar het wordt weer beter!

Ik ben gisteren begonnen aan Taboo. Iemand deze serie gezien? Is met Tom Hardy.
Ik maak momenteel namelijk misbruik van 2 weken gratis Videoland kijken en heb The Handmaid’s Tale al kunnen kijken dus nu de laatste week voor Taboo.

1 like

Ik ben er ooit aan begonnen omdat het van dezelfde makers is als Peaky Blinders en ik daar toen alle afleveringen van gezien had. Ik verwachte alleen iets soortsgelijks en dat was het in mijn herinnering niet. Heb het dus nooit afgekeken, maar dat lag meer omdat ik nog te erg bezig was met Thomas Shelby haha. Ben benieuwd wat je er van vind, misschien dat ik het nog een poging geef.

Ik ben nu bezig met het laatste seizoen van Our Girl. Iemand die dit kijkt? Ik vond seizoen 2 zo leuk, 3 al minder en ben benieuwd of ik 4 nog af ga kijken.

Deze week Evil Genius helemaal gekeken, wat een bizar complot en elke keer verrassende wendingen, echt een aanrader. Ben nu echt in de docu sfeer en daarom I am a Killer aan het kijken

1 like

Hannibal, super goede serie. Paar jaar terug ook misschien in 1 of 2 weken uitgekeken. Het ging zelfs zo ver dat ik een boek heb gekocht over the making of, super leuk al die achtergrond informatie
Het einde van Hannibal is zo bizar goed, dus ik zou zeker doorzetten

Ik vond ook de eerste 2 seizoenen leuk en spannend.
Ik ben begonnen aan het 3e seizoen, maar die vond ik niet meer zo boeiend en ook erg pro-wapens ineens, echt af en toe van die propagandapraatjes. Daar hou ik niet van.

yes yes yes yes vanaf morgen Insecure (HBO)!! Kijkt iemand dat ook?

Omg die laatste van the 100! Zat zoals gewoonlijk weer op het puntje van mijn stoel, zo spannend!

2 likes
laatste aflevering OITNB

omg nee echt dat einde, mijn hart is in duizend stukjes gebroken :frowning:

4 likes

Heeft iemand van jullie The Wire gezien? Heeft natuurlijk superhoge beoordelingen, maar vraag me af of het de moeite waard is.

Ben trouwens bijna aan het einde van seizoen 2 van The Handmaid’s Tale @vitaminwater @Krabsalade. Mijn vriend is bij seizoen 2 ingevallen en vindt het zelfs leuk :open_mouth: Ik moet wel bekennen dat ik soms de flashbacks interessanter vind. Dat hele Bijbelgeneuzel komt me soms mijn neus uit.

1 like

Yes, de eerste aflevering van seizoen 3 Insecure is er!

laatste aflevering the 100

Ben echt een groot fan van the 100, maar vond dit seizoen een beetje tegenvallen. Maar omg die laatste aflevering en met name het laatste deel. Hoop echt dat het een positieve wending gaat geven aan de serie. Vind het wel zo ongelofelijk jammer dat het het einde van Monty is. : (

3 likes

Edit: En hoe doe je hier zo’n spoiler? Gelukt denk ik!

Samenvatting

Echt he vond het zo onterecht! Mijn hart bloedde echt voor die latina en diablo. ( shit ff haar naam vergeten). Ik ben nieuwsgierig hoe ze het volgend seizoen gaan aanpakken

4 likes

Als je een bericht opent dan zie je een tandwieltje, daar op klikken en dan het bovenste pijltje. Als je daar je muis op houdt, dan zie je dat je de details kunt verbergen.

1 like
Samenvatting

Ja ik hoop niet dat ze nu op een nieuwe planeet landen en het verhaal dan eigenlijk weer van vooraf aan begint, dat zou ik echt zonde vinden!