Series & Netflix

@Mhysa Misschien moet ik Outlander toch weer een kans geven! Ik heb het tot en met episode 8 season 1 gezien. De setting van de serie vind ik geweldig! Ik was gestopt met kijken, omdat ik om een paar dingen moest lachen / ongeloofwaardig vond. Ik zal het ff in een spoiler zetten.

Spoilers Outlander seizoen 1
  1. Ik vond het ongeloofwaardig dat die Jamie zogenaamd nog nooit eerder seks had gehad. Like whutt. Ja hij is gelovig, maar kom op haha.
  2. Dat moment waarbij hij aan Claire vroeg of seks altijd zo is :rofl:
  3. Dat moment dat Jamie precies op het moment dat Claire bijna wordt verkracht hij op de 2e verdieping dat raam binnenstormt. Knap dat hij wist waar ze was.

Wellicht wat flauw/overdreven van mij om daarom te stoppen met kijken haha. Het verhaal is interessant en ze acteren goed. En de setting vind ik geweldig. Dus ik ga weer verder kijken. Thanks voor de tip!

@Casablanca Ja, de CGI is inderdaad wat verouderd. Seizoen 1 moest ik er wel een beetje doorheen kijken, maar het verhaal en de acteurs maken het goed! Vanaf seizoen 2 ziet de CGI er goed uit voor het budget die zij hadden.
Ik ga nu btw aan seizoen 3 beginnen.

Thanks, met name Fringe klinkt interessant!

@anon28373105 Oja, die had ik op mijn lijstje staan maar was ik weer vergeten. Thanks!

@JaneB Ik ben altijd op zoek naar grappige series, thanks :blush:
Sharp Objects zal ik ook onthouden. Amy Adams vind ik namelijk een goede actrice!

1 like

Is dat gebaseerd op het boek van Gillian Flynn? :hushed:

Ja!

1 like

The Grimm ben ik mee begonnen! Er komen verwijzingen voor naar de sprookjes van de gebroeders Grimm, fantasy-achtig en spannend. Vind het zelf erg leuk, kijkt lekker weg!

2 likes

Hebben jullie Mignight sun (midnattssol) gezien? Ik ga nu de eerste afleveringen kijken. Ben benieuwd

Ik kijk nu les révenants.
Eigenlijk om mijn Frans te verbeteren maar vind het verbazingwekkend goed! :heart_eyes:

1 like

Echt Ă©Ă©n van mijn lievelingsseries!

1 like

Ik kijk nu the Originals, nu bij laatste seizoen. Hele leuke serie! Iets wat erop lijkt wat ik hierna kan kijken ?

ik heb insatiable geprobeerd te kijken, maar wat slecht.

2 likes

Heeft iemand Le Chalet gezien?

"Handmaid's Tale

Ik heb het idee dat Serena wel vruchtbaar is eigenlijk, omdat er best wel veel wordt gefocust op de onvruchtbaarheid van Fred, en de jaloezie/afgunst naar June een beetje anders voelt. Maar misschien is dat een onterecht gevoel!

Ik ben overigens vandaag begonnen aan Homeland, denk wel dat dit mega chill is om te bingewatchen

3 likes

Gezien en goede serie, enjoy!

1 like
Samenvatting

Haha is goed! Zin in. Kijk ook echt uit naar het volgende seizoen.

1 like

Ik heb 1 aflevering gekeken, maar ik vond het zo sloom gaan, dat ik daarna ben afgehaakt. Hoe vind jij het?

Ja ik vond het ook echt cringe-worthy!

Ja vind ik idd ook.

Ik kijk nu Crazy Ex-Girlfriend en ik lach me echt dood hahaha

3 likes

Ben benieuwd!

Ik!
Vond het soms een beetje te traag en er zitten veel flashbacks in waardoor ik soms het verhaal niet meer goed kon volgen.
Maar op zich best een vermakelijke serie.

Kijkt iemand Hannibal? Eerste seizoen vond k heel tof maar ik kan zo moeilijk door 2 komen en ik weet niet waarom
 Is het de moeite waard om mezelf er toe te zetten?

Verder was ik helemaal invested in Quantico - tot het ineens van Videoland verdween :sob: