Series & Netflix

Ik heb nog niemand over het nieuwe seizoen van the sinner gehoord! Althans, eerste aflevering. Ik begrijp nu waarom, het staat opeens niet meer op netflix? Echt stom. Ik ga even zoeken waar ik het kan kijken en een recensie volgt.

Ik heb ook geen melding ontvangen dat het online stond! Krijg ik normaal wel van series die ik gekeken heb.

Ik dacht mij te herinneren dat het ook pas later online zou komen. Misschien per ongeluk te vroeg online gezet? Dat ie daarom ook weer weg is?

Volgens IMDB is vorige week woensdag de eerste aflevering uitgekomen, overgenomen door een ander netwerk volgens mij!

Ik ben begonnen aan oitnb het nieuwe seizoen maar ik vind het erg saai.

die heb ik in Ć©Ć©n ruk uitgekeken haha! ben benieuwd naar jouw bevindingen

Haha, ik ben net klaar met aflevering 6, zegt genoegšŸ˜… Heel spannend!

1 like

Iemand die mij een goeie serie kan aanraden?

De volgende series vind ik goed/leuk: Game of Thrones, Breaking Bad, Stranger Things, Dark, The Fall, Community, Arrested Development, The IT Crowd, Friends.

Momenteel kijk ik Merlin! Iemand die dit ook kijkt? Ik vind het een leuke, luchtige serie om te kijken! Laatste keer dat ik een celebrity crush had was 17 jaar geleden of zo, maar mennn de acteur die Arthur speelt heeft wel iets :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

ik ben nu pas begonnen aan the sinner en wow. Ik ben nu bij aflevering 7 en wow het einde?!

Merlin vond ik zo leuk! Alweer een paar jaar geiindigd. Arthur is idd sexy ^^

2 likes

Ik ben er ook aan begonnen. Aflevering 1 net af. Aan de ene kant is het wel docu want de gevange zelf praat en vertelt maar die ā€œspannende muziekā€ en de in scene gezette stukjes hoeven van mij niet zo vaak. Wat vind jij ervan?

Ik heb in 2 dagen alle afleveringen gekeken van Iā€™m a killer. Ik vond het interessant om meerdere kanten (mensen) belicht te zien en niet alleen de kant van de dader of juist van de nabestaanden. Dat hebben ze echt goed gedaan vind ik. Op deze manier kon je ook veel beter een eigen ā€˜meningā€™ vormen.
Het blijft gewoon zo bizar dat er kinderen (17 jaar) veroordeelt worden tot de doodstraf.

Ik kijk Hannibal en ik ben nu aangekomen op het stuk waar Hannibal het in klei gebakken been van een collega seriemoordenaar aan hemzelf opdient. Echt deze serie, wie verzint dit.

3 likes

Ik denk dan ergens altijd met al die ranzige horrorfilms: blij dat deze mensen regisseur of scriptschrijver zijn geworden om dit soort ideeƫn op een creatieve maar neppe manier uit te voeren in plaats van besluiten zulke zieke dingen in real life uit te voeren, haha.

1 like

Ik was vroeg echt een grote Merlin fan! Special effects zullen nu alleen wel iets minder zijn denk ik :stuck_out_tongue: daarnaast is het ook nogal lowbudget.

Ik vond fringe en person of interest ook heel leuk. Misschien jij ook wel als ik naar de andere series kijk die je noemt :wink:

2 likes

Ik ben nu bezig met Guilt. Wel spannend tot nu toe.

Na op zich in dit geval is het vooral lachwekkend en stijlvol :eek: wat ik echt nooit had kunnen bedenken maar die seriemoordenaar heeft met smaak zijn eigen been opgegeten.

1 like

Parks and Recreation!

2 likes

Ik vind het soms een beetje langdradig worden.

Ik ben begonnen aan A Handmaidā€™s Tale. Heb nu 2 afleveringen gezien, maar wel wat vragen eigenlijk.

Samenvatting

Waarom doen die vrouwen alsof zij moeten bevallen en gaan ze vervolgens echt helemaal in kraammodus? Ik snap het niet.

Als je een grappige serie zoekt: Itā€™s Always Sunny in Philadelphia!

Ik kijk vanaf het begin naar Sharp Objects (HBO maar kan je ook op streaming sites vinden) en ik vind het tot nu toe wel een heel goeie serie! Heel spannend en beklemmend, en Amy Adams en Patricia Clarkson acteren allebei heel sterk

1 like