Series & Netflix

De groep is na de riot verdeeld over verschillende gevangenissen. Niet iedereen was te zien in seizoen 6, bijv Boo, Maritza, Yoga Jones etc. Misschien dat daar de focus op gelegd wordt in het volgende seizoen?

1 like

Jaaaa vond ik ook echt een leuke feel good serie

Ja dat is waar! Hopelijk komen ze wel terug :blush:

Spoiler laatste aflevering

Samenvatting

Ik las dat seizoen 7 het laatste seizoen voor Piper wordt! Ik had echt verwacht dat er weer wat zou gebeuren waardoor ze niet vrijkwam of weer opgepakt zou worden…

Ik kijk nu I am a killer. Ik vind dit soort dingen altijd zo interessant.

Ja dit wil ik ook kijken!

1 like

Ja dat denk ik ook serieus, de sfeer is zo anders door het huis/de omgeving en het weer hè? Vind het wel wat hebben.

AS vond ik heel leuk - maar Taishi, meennnnnnnnn, dat was echt een verhaal apart haha. Op het einde werd het een beetje Taishi House naar mijn idee. Wie is jouw favoriet uit dat seizoen en dit seizoen?

2 likes

Ik hoop dat deze spoiler werkt over The Handmaid’s Tale:

Samenvatting

In welke aflevering van seizoen 2 was er een explosie? Ik dacht dat ik alles gezien had maar nu lees ik een aantal spoilers in dit topic en het komt me niet bekend voor. Dus ik denk eigenlijk dat ik me vergist heb en dacht dat dat de laatste aflevering zou zijn :open_mouth:

OMG ik heb nog 6 afleveringen die ik nog niet gezien heb!!! Wtf ik dacht echt dat dat de laatste aflevering was

2 likes

Je hebt echt precies woord voor woord verwoord wat ik ervan vind haha, ben het met alles eens! Dit seizoen wordt het nog wel erger met hoe Mayu wordt behandeld/besproken denk ik, zo ver ben ik nog niet. Ik probeer het altijd maar uit te schakelen tijdens het kijken.

Dat van Ami was inderdaad zo jammer, alsof zij die mannen iets verplicht is? Ze zijn ook meteen halsoverkop verliefd bij de eerste aanblik, dan zou ik me als Ami ook veel gereserveerder gedragen.

Ik neem aan dat je met dat laatste Yuudai (of zoiets?) bedoelde hahaha, met die twee panda’s toch? Die wilde gewoon een vriendin zodat hij geen huishoudster hoeft te betalen joh :mask:

Ooooh ik herinner me nu ineens Cheri van AS, ik denk dat we van haar ook een hoop scenes hebben gemist want dat was zo’n vreemd verhaal

1 like

Ik ben nu bezig met Mindhunter op Netflix, vind het tot nu toe heel interessant! Daarna ga ik denk het nieuwste seizoen van Once upon a time op Videoland kijken.

1 like

Jaaa ik vond dit ook zo’n fijne serie! Wou dat er meer seizoenen van waren :cry:

1 like

Net de laatste aflevering casa de papel gekeken, wat een topserie! Alleen het einde van seizoen 2 vond ik iets te cheesy, maar goed. :roll_eyes: Ben benieuwd naar seizoen 3, of we dan zien hoe iedereen verder gaat

2 likes

Hahha hier precies het zelfde. Vooral die vrouw die zwanger is.

@loveydovey nieuw seizoen begint in september. Valt mee met wachten.

Oh ja, ik ben pas begonnen met kijken. Bedoel je die moeder van Martin? Eddie vond ik ook zwaar irritant. Maar blijf wel kijken. Gek eigenlijk hoe dat werkt. Je irriteerde je kapot aan personages maar blijft kijken

1 like

Iemand al een beetje bijgehouden over leuke nieuwe series komen dit najaar? (Door trailers te kijken etc). Is er al iets waar jullie naar uitkijken?

How to get away with murder!
En eind augustus Greenleaf

1 like

Nog geen najaar, maar ik kijk uit naar eind augustus als komt seizoen 2 van Ozark op Netflix komt

2 likes

Greanleaf vind ik zo’n leuke serie!

1 like

Waarschijnlijk ben ik late to the party, maar ik ben begonnen met Lucifer. Gisteren met die hitte mezelf opgesloten in huis en ben een heel eind in seizoen 1 gekomen. Ik vind leuk👍🏼

2 likes

Wij zijn deze week begonnen met The Rain, niet heel origineel (beetje hungergames achtig sfeertje, en de hoofdpersoon lijkt ook beetje op Katniss) maar wel mooi gefilmd en spannend!

1 like

De laatste aflevering van The Handmaid’s Tale heb ik nu ook gekeken. Ik heb er wisselende gevoelens over. Nu is het waarschijnlijk mokerlang wachten op het derde seizoen,
Er zijn trouwens zóveel series waar ik op zit te wachten. GoT, House of Cards, La casa de papel, Narcos, Handmaid’s Tale, The Crown… En ik mis er waarschijnlijk nog een aantal

1 like