Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Spot on, ik ben er heel erg blij mee. Dankjewel, Santa. :pleading_face::sparkles:

25 likes

Zo feestelijk ook met die oliebol! Haha

4 likes

En mijn cava frambozenijs toetje net uit beeld. :cowboy_hat_face:

2 likes

Wow, jaloers op alle mooie pakketjes. :heart_eyes:

Ik wou mijn pakket vrijdag uitpakken, helaas is dit niet gelukt. Ik ben nu niet thuis, hoop morgen tijd te hebben om hem uit te pakken.

Kunnen we al binnenkort al beginnen met raden?

5 likes

Ik ga morgen even inventariseren wie er allemaal al heeft gepost! Als alle pakketjes zijn geplaatst kunnen we gaan raden :grin:

9 likes

Als ik het goed heb wachten we alleen nog op foto’s van @Girlpower en @jasmijntheetje. Daarna kan het raden beginnen!

1 like

Ik kon mijn pakketje vanaf vandaag 13u ophalen dus ik stond om 13u05 bij het Post NL punt ghehe. Santa wat een fantastisch mooi pakket, ik ben er helemaal stil van. Het huisje is echt zo mooi gemaakt, echt heel erg knap!!! Ben er zo van onder de indruk. En de cadeaus zijn stuk voor stuk zo leuk en lekker. Ben heel benieuwd naar het spel en het boek! Mijn hondje heeft al twee koekjes gehad, echt heel lief dat je dat er ook bij hebt gedaan! Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

70 likes

Deze was ik vergeten zie ik, van de ingepakte cadeaus nog. :slight_smile:

22 likes

wow wat mooi dat huisje!!

4 likes

Ja echt fantastisch! Het was moeilijk om foto’s te maken waarop het echt helemaal tot zijn recht kwam dus vandaar dat ik zo veel foto’s heb toegevoegd haha :smiley:

2 likes

Haha sorry voor de vierdubbelpost maar ik ben nogal blij en enthousiast: ik vind net pas de hint!! Ik denk dat ik weet wie je bent :heart:

1 like

Wooooow I’m impressed! Echt heel nice! :clap:t4:

2 likes

Ik til net het huis op om hem onder de kerstboom neer te zetten en er viel nog een mini versie van mijn hondje uit omg zo lief! De echte versie van mijn hond had hem gelijk te pakken haha ik kon hem nog net redden😆

52 likes

haha ahh wat leuk! Ben echt benieuwd wie jouw Santa was!

3 likes

Hoop vanavond tijd te hebben om mijn pakketje uit te pakken en foto’s te maken. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zonder al te gaan raden, denk jij al te weten wie jouw Santa is?

• Ja, zeker weten!
  • Ja, ik dénk het wel.
  • Nee, ik twijfel nog.
  • Nee, ik heb nog geen idee.

0 stemmers

Hoe werkt het raden eigenlijk? In dit topic iemand noemen of doen we dat privé? Geen idee hoe dat vorige jaren ging, toen kende ik het forum nog niet

Ja, je mag gewoon iemand taggen! Je kan de oude topics nog bekijken haha

Ohja tuurlijk :sweat_smile:
Thanks!

Mag je ook vragen stellen. Ik heb namelijk geen hint gekregen haha.

1 like