Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Ja he! Ik maakte vol verbazing alles open, het leek wel de tas van Mary Poppins, er bleef uit komen! Echt heel lief!

4 likes

Wat zijn die kaassnacks??? Of is dat ook voor de hond :sweat_smile:
Edit: Niet goed gelezen, maar het is voor je huismuis?

Ja! Ik heb naast een hond ook een muisje als huisdier, dus het is voor hem!

3 likes

Haha die laatste geposeerde foto @Negativ :pleading_face:

3 likes

Awh echt leuk! Ik werd even heel enthousiast van de snack, maar deze laat ik aan me voorbij gaan haha

2 likes

Ik zat ook al in te zoomen :joy:

2 likes

zoveel leuke, mooie pakketten! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Omg lieve Santa wat een leuk pakket! Je schrijft dat je niet kunt inpakken maar hallo het was echt enorm feestelijk en magisch met de HP afzenders! Dankjewel!
Lekkere biertjes, spulletjes voor mijn toekomstige bullet journal en Harry Potter lampjes. En het schattigste plantje met potje ooit!

Nu nog even uitvogelen wie je bent…

Samenvatting

31 likes

Ik wilde even zeggen dat ik mijn pakket al eventjes geleden heb ontvangen maar nu pas in de gelegenheid was om rustig uit te pakken en vast te leggen🤩

Oké crap heb telkens gedoe met foto’s uploaden… ik probeer het zo nog een keer

(De afbeeldingen draaien for some reason als ik ze upload?)

Lieve Santa, mega bedankt voor je leuke pakketje :heart_eyes::hugs: heel leuk ingepakt en die kleine verpakte snackjes in de doos zijn ook echt lekker (wat zijn dat?)
Vind de kaarten mooi en goed uitgekozen, ik ga nog even een geschikt plekje zoeken.
Bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan.
Na even zoeken heb ik wel een vermoeden wie je bent!

32 likes

Mijn pakketje heb ik opgehaald en ik ben er zooo blij mee! Dankjewel lieve Santa!

Alles is zo mooi verpakt en bij elk cadeautje hoort een gedichtje!
Zo schattig ook dat mini cadeautje met kerstkransje.:heart_eyes:

Dankjewel voor alle cadeautjes, echt zo goed uitgekozen!
Met kerst spelen we altijd spelletjes, dus deze gaan we dan ook zeker uitproberen!
Ben heel benieuwd of er volgend jaar ook stokrozen in mijn tuin groeien. Heel leuk dat ze uit jouw eigen tuin komen!
De suncatcher en het vogelhuisje ga ik, als ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg, meteen ophangen. En het vosje krijgt natuurlijk ook een mooi plekje!

Oh en ik moest ook lachen om je hint, ik wist meteen welke foto’s je bedoelde haha. :grin:

31 likes

Hi lieve Santa,

Wat een ontzettend leuk pakket heb je samengesteld! Zo veel leuks en lekkers en zelfs de aankleding is mooi :relaxed:
Ik ga morgen even in alle rust op jacht om je alias op te speuren maar met je hints kom ik denk ik een heel eind :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lieve Santa,

Wat een super leuk pakket. Je hebt het afgegeven aan mijn vriend en die vond het ook fantastisch en hij zei dat je heel lief was.

Het boek had ik nog niet gelezen, dus helemaal blij mee. En ook de andere spulletjes gewoon enig. Echt leuk gedaan! Dankjewel!

Ik heb werkelijkwaar geen idee wie je verder bent, want zo goed ken ik iedereen niet. Maar ik ben heeeeel benieuwd :kissing_smiling_eyes:

34 likes

Ik ben zo dom hé, de foto’s helemaal niet bijgevoegd :joy:

29 likes

Ohhh lieve Santa, wat een schot in de roos!

Het boek ken ik nog niet maar ben benieuwd! Ik ben dolblij met het geitje <3 en moest hard lachen toen ik het Friese bakboek zag, wat een vondst! De katten waarderen de catnipbij, de kaars brandt nu, de sokken doe ik morgen aan, en de chocola en sneeuwmannen (!!!) gaan er vanavond aan :yum: helemaal top, want die laatste heb ik zelf nergens kunnen vinden dit jaar!

Santa, ik heb een idee wie je bent en vind je een topwijf! Dank voor je aandacht, goede uitzoekskills en volharding in de uitdaging om iets Fries te vinden!

31 likes

Waar is-ie op de foto dan?? :pleading_face:

Dat boek is tof trouwens, ik vraag me af hoe jouw Santa dit binnen het budget heeft kunnen aanschaffen. Ik willem ook voor in de klas!

2 likes

Staat in het midden te shinen! Hij is heel klein. Boek is van de kringloop <3

1 like

Mijn pakketje is binnen!

Wat een super leuke cadeautjes, krijg gelijk zin om lekker creatief aan de slag te gaan!

Zoals je op de foto kan zien was mijn oudste zoon MEGA enthousiast, hij heeft alle cadeautjes voor me uitgepakt.

Hij was vet fanatiek in de zoektocht naar het kleine cadeautje ook !!

33 likes

aaah lieve Santa!! Ik wilde het pakket vanavond pas openmaken maar kon mij niet meer beheersen en heb het zojuist samen met mijn dochter opengemaakt. En jeetje wat heb je ons verrast!! Echt geweldig! Alles was zo mooi en zorgvuldig ingepakt en overal hing een kaartje met een persoonlijke tekst aan. Je hebt echt zo je best gedaan een leuk pakket speciaal voor ons samen te stellen, en dat is je meer dan gelukt!! :heart: Een fotoverslag van een nu al kerstige ochtend:

Secret Santa Foto’s

Klaar om alles samen uit te pakken

Wow!

Alles uitgestald onder kerstboom, en elk cadeautje zag er zo leuk uit!

Kleine kerstballetjes aan het cadeau, erg leuk! (eentje was open gegaan dus er liggen overal glitters, en die laat ik lekker liggen)

En dit zat er in het pakket! Een hele lekkere kerstcake, kerstige mok, hele gave onderzetters met panterprint, kerst thee (echt precies dingen waar ik allemaal van hou!! :heart:) Maar er is nog meer:

Kijk dit vaasje! Helemaal te gek, en een plantje dat weinig zorg nodig heeft (wat heel goed uitkomt Santa haha!)

We zijn echt verwend want er zaten ook nog stickers in voor mijn dochter, de favoriete kerstkoekjes van mijn Santa en een chocoladebol om chocomelk mee te maken. Oja en een schoonmaak artikel! Santa wist vast dat schoonmaken mijn hobby is, en het is ook een hint haha.

Schoonmaken komt wel van pas, overal papier en glitters :heart:

en deze hingen eerst aan de cadeaus, en nu in de boom!

Lieve, lieve Santa! Wat heb je ons verrast en blij gemaakt met je pakket!!! (mijn dochter is nu aan het stickeren en heeft de koekjes al goedgekeurd haha) En ik kan niet wachten om de cake in de oven te doen en te genieten van een mok kerst thee. Je hebt zo je best gedaan en tis zo goed gelukt. Je hebt mn kerst nu al gemaakt :christmas_tree::heart:

39 likes

Ik heb het uitgepakt, wij doen cadeautjes altijd de 24e thuis dus dit kon mooi mee

Ik vond de mok en theedoos al top en het werd nog beter toen ik de lekkere pukka thee zag. Met de boeken ben ik blij, lekker duurzaam van de kringloop :smiling_face_with_three_hearts: de sokken zijn 6 maten te groot dus die doneer ik aan mn vader :joy: de hint is duidelijk maar ik moet nog ff puzzelen. Heel erg bedankt!!

31 likes

Het enorme pakket dat binnenkwam bevatte zoveel cadeautjes en een leuke kaart.
Ben helemaal ondersteboven van zoveel goed uitgezochte cadeaus… Deze Santa heeft het écht goed gedaan zeg.

Wauw wauw wauw. De handdoeken vind ik geweldig :heart_eyes:
De puzzel gaat echt een uitdaging worden maar gelukkig heb ik 2 weken vakantie.
Het vaasje voor stekjes kwam echt op het juiste moment, zie foto hieronder :grin: Het potje past ook precies bij mn kamer en gaat zeker goed gebruikt worden.
De letterslinger meteen in gebruik genomen voor de verjaardag van mijn broertje, ben er erg blij mee.
Het to do notitieboekje, hoe wist mijn Santa dat ik een enorme chaoot ben zonder dit soort dingen. Ga em meteen gebruiken haha.
Het rekje voor kaarten vind ik geweldig, kan er de kerstkaarten insteken en een plantje doorheen laten groeien.
De thee ga ik zo uit de mok drinken. Wat ben ik verwend zeg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
De ster hangt aan mijn deurklink nu!
Ik weet alleen niet wat het rode siliconen is, is dat voor chocola of?

26 likes