Secret Santa 2021 collage en-fototopic

haha leuk!!

Mijn pakketje is gisteravond gekomen! Echt super leuk pakketje met cadeautjes die echt bij me passen. Ga de bollen ook direct planten, haha. En daarna de chocola eten en mijn nagels lakken met de mooie nieuwe kleur.

Echt heel erg bedankt, Santa! Ik denk dat ik weet wie je bent nav. je hint, maar dat raden moet nog even wachten.

21 likes

Mijn pakketje is ook binnen! :smiling_face_with_three_hearts: Dankjewel voor de leuke cadeautjes, Santa! Heb nog geen idee wie je bent :joy:

Wat leuk die balletjes voor chocomel, heb ik nog nooit gezien!

In het doosje zitten allemaal verschillende theezakjes. Ben benieuwd! :blush:

21 likes

Pakket is binnen! Was heel leuk om Santa te ontmoeten, bedankt voor je moeite om het persoonlijk te komen brengen :blush:

Pakket gaat wel pas morgenavond open omdat ik het samen met mijn vriend ga uitpakken, hij leeft helemaal mee :joy:

8 likes

Ik vond het ook leuk! Veel plezier alvast :blush:

1 like

Mijn pakketje is binnen en ik ben er zo blij mee! Dankjewel lieve Santa :heart_eyes:. Bij het lezen van het gedicht dacht ik dat er een fotolijstje in zou zitten. Maar nee, mijn santa is zelf aan de slag gegaan. Zo leuk en lief!!

E. vindt zijn slofjes reuze interessant. Ik ben heeel benieuwd naar het boek! Morgen is er niemand thuis dus dan kan ik lekker lezen en kaassnacks eten.

47 likes

Lieve lieve Secret Santa,

Dank dank dank voor je ontzettend lieve, leuke en originele pakket! Was er echt even stil van dat iemand zoveel moeite heeft gedaan om zo’n leuk, passend pakket voor me te maken.

Het begin was al geweldig want mijn pakket is ingepakt in songfestival inpakpapier :joy: :heart_eyes: echt geweldig, ook de snippers binnen in de doos waren hiervan gemaakt, en de biertjes ermee ingepakt echt hoe kom je erop!? Tranen in m’n ogen haha

En de inhoud verder echt fantastisch :smiling_face_with_three_hearts: 2 heerlijke speciaalbiertjes, sokken, notitieboekjes, een reep chocola, Harry Potter kaarten en postkaarten van de stad van m’n Santa.

Ik denk dat ik de hint ook wel geraden heb en weet wie je bent, maar daar zullen we snel wel achter komen!

Dus lieve Santa, echt 1000x dank voor dit superlieve en persoonlijke pakketje en jij ook hele fijne feestdagen gewenst!

37 likes

die slofjes!!! :heart_eyes:

4 likes

Ben nu heel benieuwd welk paar sokken Santa heeft gehouden.

4 likes

Oh Santa, ik ben er zo blij mee :smiling_face_with_three_hearts:
Het is allemaal precies mijn smaak, de geurkaars ruikt heerlijk en de oorbellen zijn perfect.
Echt megadankjewel voor alles! Ook voor je lieve kaartje!!

28 likes

Dat gedichtje :pleading_face:

5 likes

Ja echt he. Ga hem doorsturen naar een vriendin

Ohhh mijn pakketje is zo zo zo leuk! Ik heb hem met de oudste uitgepakt en ze sprong een gat in de lucht. Ik vind het zooooo knap dat je dit hebt kunnen maken adhv mijn collage

Straks als iedereen ligt te slapen, post ik foto’s!

Duizendmaal dank!!!

9 likes

Ik heb mijn pakje ook ontvangen, Santa. Ik pak hem pas later uit. :hugs:

2 likes

Ik heb hem gemist :sob: Hopelijk kan ik straks zien in de app waar hij is en kan ik een pakketpunt selecteren. Ik ben amper thuis deze week dus het gaat anders spannend worden

3 likes

Oh santa, wat een geweldig leuk pakket :partying_face: die Dela pen geweldig :joy::ok_hand: en de gedichtjes echt heel mooi, moest even 2 keer slikken.

Ik ga nog even opzoek naar de hint, maar ik ben echt helemaal blij. Dankjewel lieve Santa :heart:

Edit: jajaja Ohhh volgens mij weet ik wie je bent haha :ok_hand:

38 likes

Het pakketje kwam en ik wilde het eigenlijk meteen openmaken maar toch gewacht tot de kinderen ook thuis waren. Ze was helemaal enthousiast (oh mama, wat mooi! Ohhh kijk, die sok is voor mij) en heeft alles mee opengemaakt. Ik was vantevoren wel wat zenuwachtig of iemand wat kon met mijn collage maar écht heel goed gedaan! Ben er onwijs blij mee.

De kaars is niet iets wat ik direct zou kopen, net als de lush zeep maar allebei echt super lekker! En dat bakboek; nu al zin in om met mn dochter te bakken! Echt super super leuk.

Je hints zijn volgens mij duidelijk en ik weet denk ik wel wie je bent!

26 likes

Ik zie nu een kleintje voor me met die enorme kerstsokken hupsend door de kamer haha

3 likes

Nou ik heb mijn doos op de valreep binnen! En wat ben ik sprakeloos! Het begon al bij een superleuke verpakking van de doos en hele mooie ingepakte cadeau’s. (Santa, je gaf aan dat je niet zo goed bent met inpakken, ik vond het prachtig) :

Ik ben mega blij met alle mooie cadeau’s en het kaarsen setje kan ik zo mooi neerzetten als mijn nieuwe woning af is! Echt super. De mokken zijn echt heel leuk (vanavond gaat er direct warme choco uit gedronken worden) en de sokken heb ik al aan. Zo lekker warm! Ook vind ik de planner echt prachtig en moest ik zo lachen om het erasable notebook, ik ben namelijk zo iemand die 100x een nieuwe klad maakt, dus dat scheelt heel veel papier :joy: Ook had ik vorige week afscheid genomen van witte kruidnoten, die ik nergens meer kon vinden… maar wat ben ik blij dat hier een zakje van in de doos zat, lekkerste snack ooit! Verder heeft Santa hondenbrokken cadeau gedaan maar deze staan niet op de foto. Iemand anders had er namelijk direct interesse in

Hij wilde ook direct de snackstrips, maar daar krijgt hij er vanavond een van. Net zoals ik mijn muis dan ook zal verblijden met de kaassnacks.

De gouden armbandjes vind ik ook prachtig en ik zal ze als ik wat hulp heb, straks gelijk om doen.

Al met al wil ik mijn Santa heel erg bedanken voor dit prachtige pakket. Ik ga er heel veel plezier van hebben en ben er heel dankbaar voor. Ik ga heel goed nadenken over de hint, hoewel ik denk ik wel een idee heb over wie het kan zijn. :two_hearts:

42 likes

Wat veel! :open_mouth:

7 likes