Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Lieve Santa,
Ik ben heeeelemaal in m’n nopjes. Wat een super leuke dingen heb je voor me uitgekozen, dit is echt exact wat ik leuk vind. De plaats is ook helemaal perfect uitgekozen, maar helaas zelfs iets té perfect, want ik heb hem al. Maar volgens mij is mijn exemplaar een hele oude tweedehandse, dus dat is eigenlijk helemaal niet erg.
Heeel erg bedankt Santa! Echt een fantastisch pakket en zó mooi ingepakt ook. :smiling_face_with_three_hearts:

Nu nog even uitvogelen wie je bent!

Edit: Oh neeee, gaat niet helemaal goed met de foto’s.
Edit 2: Yes fixed it!

30 likes

Vanochtend is mijn santa mijn pakketje komen brengen, super leuk dat je langs bent geweest! :star_struck:

image
image
image
image
image
image

Lieve lieve santa, heel erg bedankt voor dit toffe pakketje en wat leuk om je te ontmoeten! Alle cadeautjes passen heel goed bij me. Ten eerste, mega leuk ingepakt en het voelde meteen vertrouwd door het stro hahaha (ik heb een paard en stro is een van mijn favoriete geuren). Snowfairy is zo goed gekozen, ik wilde deze douchegel graag kopen maar toen ik de laatste keer in de Lush winkel was was hij uitverkocht! :smiling_face_with_three_hearts: As we speak zit ik op de bank met de lekkere geurkaars aan, te genieten van een kopje avond melange thee en mijn favo kinderchocolade. Well done! Ik weet alleen nog niet wie je bent op het forum, maar misschien heb ik je hint gemist?

28 likes

Lieve Santa.

Ik heb een dag genoten van het mooie pakket. Staat zo leuk in de kamer. Maar ik kan het niet tot de kerst volhouden hoor!

Haha die sneeuwglitters zijn basterds inderdaad. Maar zo leuk! Ze liggen nu heel winters op een schaaltje

Dank je voor alle cadeautjes. Ik ben er erg blij mee. Hele mooie kaarsenhouder, waxinelichtje en kaarsen. Ik ben gek op vlinders en vosjes dus dat is altijd top!
En ik verslind papier met lijstjes dus komt zeker van pas. En de :pen: :pen: wat een beauty’s!! Dat word een feestje om te schrijven!
Dank je wel!!

De chocolademelk kan ik drinken. “Kan sporen bevatten van” is voor mij gelukkig geen spelbreker. Maar mijn dochter is heel blij met de ferrero :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dank je wel Santa! Ik heb je geraden hoor!
Veel liefs.

30 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: heel blij dat je er blij mee bent! Vond het echt leuk je te ontmoeten en was graag even binnengekomen. De hint staat getekend in de kaart!

1 like

Geweldige kaart! En wat een leuke pakketjes allemaal!! Ik was te laat met aanmelden uiteindelijk maar ga de volgende keer zeker mee doen.

1 like

Lieve Santa, wat een onwijs leuk pakket! De onderzetters zijn supermooi en passen goed bij m’n interieur. Heb nu al zin om met het boek in m’n forumbadje te zitten en een bruisbal erin te gooien :grin: De thee ruikt erg lekker en het potje vind ik ook heel mooi! Past goed bij m’n andere plantenpotten.

Ik weet denk ik wie je bent!! Heel erg bedankt, hopelijk heeft m’n verlanglijstje/collage je niet al te veel stress bezorgd! Hele fijne kerst voor jou❤️

Foto's

19 likes

ooooh die mini lampjes om het cadeautje heen :heart_eyes:

2 likes

Hier dan de foto’s! Lieve Santa, ik ben er echt super blij mee. De twee Harry Potter zakjes zijn zelfgemaakte kersenpit zakjes om op te warmen. Echt zo lief :pleading_face:

En de kaart was ook fantastisch, was zo’n bewegende kaart met Dobby er op. Maar die krijg ik onmogelijk goed op de foto.

DANKJEWEL LIEVE SANTA!!

34 likes

Hoi Santa, ik heb het pakket uitgepakt en ik ben er heel blij mee! :smile: De ingepakte doos stond deze week lekker kerstig bij de boom, en van binnen was het ook heel feestelijk!
De kaars vind ik lekker ruiken, ik ben benieuwd naar het boek, en de rest ga ik ook zeker plezier van hebben.

Dankjewel!! :blush:

29 likes

Wachten er ook mensen tot kerst met openen?

2 likes

Jullie zijn craycray

10 likes

Elk jaar weer :grin:

Pohh respect haha!!
Ik heb nog niet een t&t gekregen en zit alsnog naar de koeriers te kijken :joy::joy::joy:

1 like

Ja ik elk jaar

2 likes

I love it :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: ik heb nog nooit vrij geborduurd maar met alle tutorials heb ik alle vetrouwen dat het helemaal goed gaat komen.

Ik vind t echt heel erg leuk en goed gekozen en ik denk dat ik weet wie je bent maar weet t niet helemaal zeker :grinning::grinning::grinning::grinning:

39 likes

Thanksssss Santa!!

Heb alleen echt geen idee wie je bent, maar ik hoop wel dat je internet het nu overal doet :grin::grin::grin:
Of zit er ergens een hint verstopt en ben ik scheel?

De blikjes waren lekker koud.

32 likes

Het was even ongemakkelijk om “ja, pakketje op de naam van quinoa” te zeggen maar wat een geweldig pakketje! Vind het heel knap dat je dit op basis van mijn collage hebt verzameld.

Ben héél benieuwd naar de rooibos chai en de yogi tea smaken klinken stuk voor stuk heerlijk!

Ik stop het plantje snel in een potje, ben heel blij dat die de reis overleefd heeft.

De mok en de schotel, zo ontzettend mooi!! Matcht de kleuren van mijn collage perfect.

En het borduurpakketje heb ik al tijden op mijn lijstje staan, maar moest van mezelf eerst mijn andere projectjes afmaken.

27 likes

Aaah Santa heel erg bedankt voor het leuke pakket en voor het leuke gedicht. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kijk erg uit naar de bier proeverij haha. Dat is super leuk om te doen tijdens de feestdagen. Het is heel lief van je dat je een activiteit hebt uitgekozen. De schilderspulletjes en chocolade zijn ook altijd welkom hier,

Mijn katten hebben direct de boos plus vulling in beslag genomen. Dus die heb je erg blij gemaakt. Bedankt en hele fijne feestdagen voor jou. :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

zit die bierproeverij in die doos? of hoe moet ik dat voor me zien? leuk idee!

Ja! Op de achterkant staan de instructies van waar je op moet letten enzo.

Ze raden alleen wel aan om de 4 biertjes te verdelen onder 2 of 3 mensen. Dat gaat dus niet gebeuren. :joy:

16 likes