Ranking the stars

Hij deed het altijd tussen 2 stellingen door, net als het lezen uit gordons boek in andere seizoenen

2 likes

Ja god dat was ik helemaal vergeten :rofl::rofl:

1 like

Dat viel mij niet op? Vind haar er wel goed uitzien en ook mooier zonder die gele krullen. En paul die dan overdreven vaak opmerkingen maakt over hoe dun ze is haha, naja het hoort bij het programma maar ze is niet eens mager. En ook dat ze dan een dwerg is etc. Ze pakt dat wel goed op en kan er oprecht om lachen ipv.sommige die als boer met kiespijn lachen. Maar haar lach is wel irritant. Heel schel ofzo?

Oh ik kijk het nu terug en ik erger me ZO aan Fajah

1 like

Ja ik weet niet, als ze lachte had ze net zo’n kikkergezicht vond ik.

1 like

ZO GEEN ZIN IN! WAT EEN GEZEIK

10 likes

Wat een heerlijke vent is die Martien. En love Ryanne

2 likes

Ik vond deze aflevering de leukste tot nu toe denk ik!

Ik wil meer duidelijkheid. Staat hij nu wel of niet ieder feestje met een andere vrouw?

Ik wil ook duidelijkheid STIEVEN of STEEVEN?

3 likes

1 van mijn medewerkers heeft voor zijn stage met hem moeten werken.
Zal hem even vragen

1 like

Het is eigenlijk zo’n plat programma, maar vind het echt hilarisch. :joy:
Paul de Leeuw schijnt het zelf nooit terug te kijken, kan niet naar z’n eigen platte opmerkingen kijken. :joy:

3 likes

Eindelijk Victor weg, wat een saaie oetlul. En Faja ook doeidoeiiii.

4 likes

Ik vind anny zo lieeeef

12 likes

Ik vind Renate maar een saaie doos. Zo’n popi jopi meisje van de middelbare school met alleen maar merkkleding ofzo.
Lig wel echt in een deuk om Martien en Ryanne.
En ik cringe hem echt door die bumper telkens.

13 likes

Anny is echt een lieve vrouw. Ben haar wel eens tegen gekomen toen in nog in Volendam werkte.
Maar ze is ook ijzersterk in antwoorden terug!
Moest zo lachen om een aflevering van vorig seizoen (npo)
Wint ze een giga dildo pakket. Vertelt ze in de aflevering erna dat haar zoon dat pakket mee de straat in had genomen bij haar :joy::joy::joy:
Hele buurt geschokt terwijl zij giert van het lachen.
Prachtmens :joy::joy::joy:

5 likes

Ik zat laatst in de auto en zag een vrachtwagen met wortelboer erop dus ik zei “WORTELDOEK!! HAAHAHA”. Maar de rest had ranking the stars niet gekeken dus ze snapten het niet.

11 likes

In vind Tim den besten zo’n rare vogel. Ik keek een aflevering van vorig jaar terug en hij is daar helemaal lam. En misschien had ie er ook drugs bij gebruikt, hij kon niet eens meer praten. Was echt ongemakkelijk om te zien.

Eindelijk een aflevering zonder Fajah. Ik kon haar lach echt niet handelen.

10 likes

Heb je een linkje naar die aflevering? Wil ik ook graag zien