Ranking the stars

Zelfs de opmerkingen bij de ranking zijn niet echt leuk meer. En Fajah met d’r gehinnik maar overal om lachen

Zij is echt net zo’n special snowflaky meid van 15. Teskuh in haar jongere jaren. Of nou ja zo was ik zelf eigenlijk ook.

(En dan doel ik niet op het songfestival want dat vond ik leuk en snapte ik helemaal.)

1 like

Ik kijk het nu terug en ik moest echt gieren, worteldoek, zo droog :joy:

1 like

Ik snap eigenlijk niet wat er zo grappig is aan Worteldoek.

1 like

Worteldoek is anders wel echt top voor onder je tent als je gaat kamperen. Ik zou blij zijn om naar zo’n vernuftige uitvinding te worden vernoemd.

8 likes

Wow emma, steven, viktor, fajah Indd niet grappig.
Maar zelfs Ryanne irriteert me nu. Schreeuwt de hele tijd en lacht keihard om dr eigen grappen. “Vroeger” maakte ze droge opmerkingen en bleef dan rustig erna. Deed dan zo alsof ze niet doorhad dat ze wat grappigs zei (wat dus best grappig was). Nu ligt ze half dronken (“lammmm mmm mm mmm”) op dr desk te gillen.

1 like

Dat verhaal dat Ryanne was weggestuurd bij dat jongerenevenement over het milieu. Omdat ze na 2 dagen helemaal dronken was en dat ze toen 13 jaar was. Buikpijn van het lachen :joy::joy::joy:

7 likes

Oh man die witte semi lange onderbroek van emma.

Ja was ryanne nou aangeschoten of? Van 2 flesjes bier word je toch niet zo? Iig ik denk zij al helemaal niet. Maar ik kan haar iig nog steeds wel waarderen.

Ik dacht dat ze er heel veel per dag opnemen en dat ze dan in verloop van de afleveringen steeds meer drinken.

En zal ze ook niet aan de antibiotica zitten voor die blaasontsteking? Misschien dat je daar ook sneller lam van wordt.

Ik vond Tim in deze aflevering zoooo irritant. In zijn eigen projecten vind ik hem vaak wel leuk, maar in Ranking the Stars doet hij zo dom.

3 likes

Ik geloof niet dat dit 'm wordt voor mij. De reclame is zo lang. De mensen doen te hard hun best. Sommigen gun ik de aandacht niet. Meh

2 likes

2 per dag! En 1 aflevering opnemen duurt 2 tot 3 uur geloof ik… kan je heel wat biertjes drinken

1 like

:dancingbanana:

Omg Rob Geus

1 like

“Haai meiden!” :joy:

2 likes

Die gaat hier sowieso niet vrolijk van worden

1 like

Omg gaan ze vragen wie er het beste in ex on The beach past? Wie de meeste exen heeft?

Want dan gaat Robs Who gekrenkt worden

Haha Patries vond het echt wel kut, dat verhaal.

13 likes