Na aanschaf even een nachtje in azijn laten weken en dan wassen, heb daarna geen last meer gehad van die geur
Ze verkopen bij de Primark pakken microvezeldoekjes voor 2 euro. Heb je er 5 voor 2 euro. Best besteedde paar euro sinds tijden. Ik ga de volgende keer nog 5 meenemen, ze zijn echt perfect. Ik vond alleen 1 doekje lelijk dus heb ik weggegooid haha maar heb er nu nog 4, 50 cent per stuk… goede deal.
Heeft iemand ooit die kleine USB kabels gekocht voor 3/4 euro? Heb gister eentje gekocht wat zou moeten werken met een iPhone, maar als ik hem in de laptop steek gebeurt er niets en m’n tel laad niet op.
die heb ik toevallig gisteren nog gekocht. Heb hem aan de lader met een android en een iphone en later de android en iphone via de laptop en de desktop opgeladen en het werkte elke keer.
Hebben ze op dit moment een beetje fatsoenlijke/leuke regenjassen bij de Pri?
Ik heb een kussen en deken gekocht van de primark omdat ik ze maar nodig heb voor 4 maanden, maar ben zo verrast erdoor. Het kussen is memory foam en was 9 pond, maar veeeel chiller dan de kussens die ik vorig jaar kocht voor 30 euro. Denk dat ik hem gewoon meeneem in mijn koffer, zo chill is ie Het deken is ook gewoon prima, dik en warm genoeg en dat voor maar 12 pond (tweepersoons).
Weet iemand of de Primark in Nederland deze verkoopt?
De foto komt van een Facebookgroep (dekbed van Primark in Frankrijk).
Ja haha die zwarte sokken, ik heb er ook zoveel van.
heb vandaag echt een geweldige teddy coat en een rode bontjas gekocht bij de primark. 40 euro beide. ben helemaal verliefd haha
verwijderd.
Ok op naar de Primark morgen!
die jas lijkt een beetje roze op de foto maar hij is echt donkerrood in het echt
Hebben ze bij de primark ook kussenslopen? 60x70 hoofdkussens? Ik wil wat in een ~kleur~ maar overal is het echt 20 euro per 2 ofzo
Misschien bij Ikea? Die hebben wel die maat dacht ik.
Ik heb laatst in Nijmegen deze enorme shopper gekocht. Er zitten lange hengsels aan maar ook korte aan de zijkant waardoor je hem een beetje als een buideltas model kunt dragen. Vond hem super leuk als school tas.
Ik kan het niet helemaal met zekerheid zeggen maar bij de home afdeling liggen heel veel dingen van Disney (Winnie, Mickey, Dumbo,…)
Ik ben echt fan van de cozy leggings. Wel voor thuis, blijven niet echt mooi. Maar zitten zoooo lekker
Wooow al zo lang geen berichten hier
Maar even voordat ik weer naar de Primark voor niks ga reizen: Weet iemand of je in de winkel zelf ondergoed mag passen? Ik weet dat je niet terug mag brengen, maar ik weet soms niet hoe alles daar valt