Primark toppers

Ik vind de pyjama’s heel erg fijn, de broeken blijven ook heel mooi en gaan niet pluizen.

Sokken! Al ziet er soms een pakketje tussen die een wat mindere kwaliteit heeft, maar verder nooit problemen mee.

De neppe invisibobbles zijn ook heel goed. Als je ze even in kokend water legt krimpen ze weer ineen.

En de badjassen. Die blijven zo lekker zacht, ook als je ze vaak wast.

3 likes

AL-TIJD belanden er bralette’s in mijn mandje. Yay for mini boobies!

Verder al maanden, op een highlighter pallette na, geen topper gescoord.

1 like

Ik gebruik al een aantal jaar deze plakbh’s. Na ongeveer 5 keer dragen plakt de lijm niet helemaal meer perfect, ik heb altijd netjes na het dragen de plastic folie teruggepakt zodat er geen vuil op kwam.
Het is even oefenen hoe je ze netjes en recht (!) moet plakken, maar als het eenmaal goed zit heb je er rest van de avond geen omkijken naar.

3 likes

Ik heb een douchegordijn en een badmat van Primark waar ik heel tevreden mee ben. Ook vind ik de pink grapefruit conditioner heel fijn. De shampoo ga ik nog proberen.

2 likes

Oké volgende keer ga ik beter zoeken naar ondergoed. Ik kon niks vinden de vorige keer voor dames behalve een grote graaibak met allemaal goedkope strings enz met printjes.

2 likes

I luv primark

2 likes

Top, dan ga ik van het weekend nog even terug!

Verder aanraders van mijn kant: de kanten strings blijven echt heel lang mooi (die van 3 aan elkaar, soms liggen ze ook los in van die bakken), de sporttops gebruik ik als sportbh (alleen geschikt voor low impact, geven weinig steun maar wel heel mooi onder racerback hemdjes) en ik heb er vorig jaar mooie basic geribde witte shirtjes gekocht met hoge hals. Alhoewel je voor die laatste ook goed kunt slagen bij New Yorker

1 like

Leuk topic! Ik koop altijd de zwarte enkelsokjes 7 voor €3 dacht ik

2 likes

ik vind de supercosy tights echt fijn, een dikke panty met een fleece binnenkant.
Een soort thermolegging maar dan met voeten eraan, heerlijk voor koude winters.
En eigenlijk alle panty’s!
Ook de dikke pyjama’s/huispakken zijn heel fijn, ik heb er twee die ik al jaren draag.

Pyjama’s
Beddengoed
Basic t-shirts
Sport footies
Nepwimpers - ik koop ze in bulk

Oh en Thermoleggings en panty’s

Same here. En leggings/panty’s

7 voor 2,50 nu
Die koop ik altijd in bulk aangezien ik ze heel vaak kwijtraak. En ondergoed! Van die chille mini’s spotgoedkoop. Niet heel verleidelijk maar dat hoeft toch niet elke dag.

1 like

Even een vraagje over Rotttterdam :grimacing:

• Primark Alexandrium
  • Primark Zuidplein

0 stemmers

1 like

De Primark in Alexandrium is heel klein. De kleinste van NL geloof ik (het was ook de eerste). Die op Zuidplein is groter dus daarom heb ik voor die gekozen. Ik ben maar 1x op Zuidplein geweest en toen vond ik dat het aanbod van Zuidplein niet heel erg verschilde met dat van Alexander (alleen de zaak dus groter). Maar ik weet niet hoe dat nu is.

Haha dat weet ik ook nog inderdaad, een uitje naar rotterdam alexander voor de primark en de h&m

6 likes

Hahaha ja ik woonde in Nijmegen toen daar ein-de-lijk een Hennes kwam in het centrum ipv die schrale in Dukenburg. Hele stad werd gek :joy:

2 likes

Jep met OV naar Rotterdam Alexander haha en toen was Primark nog echt goedkoper dan nu. H&M was idd ook een zeldzaamheid. Toen was die kleding nog apart omdat het bijna nergens zat :slight_smile:

1 like

Ik zweer bij die kanten strings van €1,- die altijd per stuk opgerold in een bak bij de kassa’s liggen. Elke keer als ik er ben gaan er 3-5 mee naar huis.

2 likes

Die zie ik altijd liggen maar heb er nog nooit naar gekeken. Is de zijkant dun of normaal?