Plantaardig/vegan eten #2

Haha ja als je naar zuid Limburg komt

1 like

Echt productontwikkelaars er leven ook nog mensen in Drenthe hoor :see_no_evil: net als de vegan piccolini’s met “kip” nog nooit gespot

2 likes

Bij mijn Lidl is er nu een schap naast de Griekse yoghurt met alle zuivelvervangers. Daar staat hij ook tussen.

1 like

Bij mij staat de amandel, kokos en sojayurt er wel, maar de haver variant niet😅 dus ik dacht misschien is het niet leverbaar

Ik zou het gewoon eens in de winkel vragen

1 like

In “mijn” Lidl wisten ze het niet, maar dan probeer ik het in Hoogeveen of Nieuw Amsterdam :blush:

Okay dikke aanrader wel (de Applewood). Smelt goed, wel beetje plakkerig. Lekkere smaak, beetje zoutig en rokerig en romig. Mijn partner, notorious hater van vegan kaas, vind m ook lekker

5 likes

Heeft iemand de vegan KitKat al ergens gezien? Ik kan ze in mijn Jumbo en Ah niet vinden en daar hebben ze nieuwe producten meestal wel snel. Ik heb al zo lang geen KitKat meer op :sob:.

1 like

Ik dacht dat die nog niet in Nederland zou worden verkocht? Heb je ergens gelezen dat ie nu ook hier te krijgen is?

Dacht dat wateetjedanwel op haar stories gepost had dat enkele Jumbo’s ze wel al verkochten!

1 like

Alkmaar nog niet, heb nog hoop op de AHxl hier, maar daar kom ik volgende week pas weer.

Ze liggen alleen bij de kassa! Weet niet of je daar al had gekeken?

Vandaag bij mijn ah alleen los bij de kassa!
Bij de Jumbo zag ik ze gisteren niet.

Ik ben ook al op zoek, maar nog geen succes. Zag wel alle lege schappen en ‘hier komt een nieuw product’ bordjes bij mijn AH dus ben benieuwd.

In Breda is het vandaag gespot! Dus ik ga zo op pad:)

2 likes

Vandaag na het sporten in de ah opzoek naar de vegan KitKat. Hadden ze helaas niet wel de alpro mouse toetjes en een plantaardige eiwitshake. De eiwitshake smaakt niet zoals ik hoopte naar chocolademelk, wat zoeter en minder chocolade smaak. Vond het voor een eiwitshake totaal niet vies. Prijs is €1,99. Krijgt :star::star::star::star: van de 5 sterren.

6 likes

Ik heb twee Lazy Vegan diepvriesmaaltijden gehad. Vond ze allebei (Tikka masala & Mexicaans) erg lekker. Ze zijn goed op smaak en kruidig en het is een goede portie. Ik ben niet een hele grote eter, maar voor mij was het dus ruim voldoende. Je kunt ze gewoon opbakken in een koekenpan, dus ook lekker makkelijk. Staat vanuit de diepvries binnen 10 minuten op tafel.

7 likes

‘Mijn’ best grote jumbo had ze niet:(

1 like

Hier 2 AH’s ook niet, ga zo bij de Jumbo kijken. Ik kan wel extra meenemen en opsturen als ze het hebben?

3 likes

Ah, wat lief! Dank je, maar ik wacht af tot Ik 'm tegenkom. Moet vast nog lukken!

2 likes