Plantaardig/vegan eten #2

Ik vond m helaas helemaal niet lekker, lijkt een beetje op die cheddar plakjes maar dan mislukt haha.

Kan je m eigenlijk wel goed smelten?

O haha ja ik vind die cheddar ook lekker dus wellicht daarom. Heb het nog niet op een tosti gehad, maar je brengt me wel op ideeën haha.

1 like

Garden Gourmet is volgende week in de Bonus en ik spot opeens deze. Ik vond die andere Vega tonijn in blik niet lekker, iemand deze al geprobeerd?

Ik vond van die brownie het ijs heel lekker, maar de stukjes brownie helaas wat minder!

1 like

Bedankt voor de review! :blush:

1 like

Ik heb het zelf niet geprobeerd maar wel bij iemand op instagram langs zien komen die heel enthousiast was!

1 like

ja en vond hem echt heel erg op tonijn lijken!!
en herinnerde me weer dat ik tonijn niet perse lekker vind haha

1 like

Alwin vond m goed maar dat was een reclame :frown:

Ben hier ook benieuwd naar want zou wel weer eens tonijn op mn pizza willen!

Hij ruikt wel echt hard naar tonijn :flushed:

Dit is ook een ad maar klinkt wel heel enthousiast, en Sabine vind ik over het algemeen wel te vertrouwen.

Ik heb het al wel in huis gehaald, zal een update geven als ik het aankomende week probeer!

1 like

Ik vind hem als niet vegan ook echt heel erg naar tonijn ruiken en voldoende naar tonijn proeven. Wel beetje vreemde nageur en smaak (niet dat echte tonijn fris ruikt natuurlijk), maar vind het eigenlijk wel echt geslaagde vervanger. Wel echt duur voor een kleine portie.

2 likes

Ik heb er een tuna melt mee gemaakt en dat was heel lekker! Vond hem ook echt heel erg naar tonijn ruiken en smaken. Het potje was trouwens ongevallen in de koelkast en gaan lekken en toen rook de hele koelkast naar tonijn, erg realistisch haha maar zorg dus dat je ‘m rechtop laat staan.

4 likes

Oei, vislucht in je koelkast is niet echt de bedoeling!

En ooo, tuna melt. Dat heb ik gemist in de afgelopen jaren!

1 like

Het heet salami maar het is de beste vegan grillworst die ik geproefd heb. Echt dikke plakken ook, goed vettig, geen rubber sensaties

4 likes

Vegan salami zou lang niet zo’n slechte reputatie hebben als ze het gewoon boterhamworst of grillworst zouden noemen :joy:

Vaak smaakt het lang niet zo goor als je geen verwachtingen hebt. Als je dit product als grillworst zou verkopen hebben mensen zoiets van "hmm, chill, et smaakt ergens in de verte ook wel naar salami…

2 likes

Weet iemand toevallig waar je in Parijs lekker vegan kunt eten? Hoeft geen volledig.vegan restaurant te zijn, als er maar vegan opties zijn!

1 like

Le potager de Charlotte, Sol Semilla en Potager du Marais schijnen goed te zijn, maar ik ben er zelf nog niet geweest.
Bij Eataly heb je ook een vegan pizza, ik vond dat een erg leuke plek.
Hank Vegan Burger is een vegan burgerrestaurant (goh) met meerdere locaties en was wel ok maar niet top.

2 likes

Ik wilde Café Pinson aanraden maar ik zie dat die dicht is :(. Ik heb ook heel simpel en lekker gegeten in Pita Paris, daar hadden ze echt de beste hummus die ik ooit gegeten heb. Daar denk ik echt regelmatig nog aan terug haha. Verder keek ik in Parijs meestal op Happy Cow wat er in de buurt zat en dan kwam ik meestal ook wel bij iets leuks uit.

1 like

Heeft iemand de haveryoghurt van de lidl al gezien? :blush: