Plantaardig/vegan eten #2

Ja, je kan de kaas er wel afhalen maar zelfs met kaas was het een extreem matige burger. Snap echt niet dat ze niet voor vegan kaas zijn gegaan, lekkere saus etc, of andere toppings.

Zelfs de Beyond Meat burger zelf is matig. Echt niet zoals die ik thuis maak, maar echt droog? Moest ook echt even nakijken of het wel echt van Beyond was.

Hij is met kaas helaas zelfs niet vega door dierlijk stremsel. :frowning:

@Bunnyslippers ja echt een gemiste kans!

Sorry, niet Nederlands maar mocht iemand ooit naar Ierland verhuizen (of naar een specifieke Britse winkel in België gaan), dan kan ik deze zeer aanraden. Niet plakkerige Vegan kaas! En veel ervan. Zelfs een soort cheese string pull als je een stuk neemt :sob::heart:

6 likes

Uit het artikel:

De burger zelf is volledig plantaardig, maar door de bereiding, waarbij die in contact kan komen met rundvlees, is een vegetarisch keurmerk ook niet mogelijk.

:cry:

1 like

Na dit en de cheddar is een volgende logische stap voor McDo misschien een plantaardige burger, waarvan de burger eigenlijk uit rundvlees bestaat en waar kaas en een gebakken ei op zit maar het broodje alleen wat dierlijke e-nummers bevat. Goed idee toch :thumbsup: gat in de markt.

8 likes

Via Wateetjedanwel.

HOEZO ZAT ER VISSENGELATINE IN FERNANDES EN WIST IK DIT NIET :sob::sob::sob::sob:

6 likes

Dankzij een vriendin kwam ik erachter dat de Alpro yoghurt bij de de Lidl echt veel goedkoper is dan bij andere supermarkten :partying_face: Misschien wisten jullie het al lang hoor haha, maar wie weet heeft iemand er nog wat aan.

Edit: oké ik heb het even vergeleken met de AH en het scheelt “maar” 10 cent. Haha sorryyy. Maar alsnog wel chill natuurlijk.

7 likes

Ik vond vandaag deze bij mijn jumbo. Is dit nieuw? Er was ook nog japanse teriyaki en thaise groene curry. Ik had deze denk ik iets te lang in de magnetron en daardoor denk ik iets droger. Smaak was lekker. Ben zeker benieuwd naar de andere twee smaken.
Staan trouwens bij de instant noodles.

6 likes

Ja, is nieuw! Is van Kaj Gorgels.

1 like

Huh?

1 like

Ik wil het nu meteen niet meer eten :joy:

22 likes

Haha dit was ook het eerste wat ik dacht

1 like

Ik ken hem verder niet, is het zo verschrikkelijk? :joy:

1 like

Ja hij is een coronacomplotter

1 like

Oh bah.
Ik kwam net vrolijk posten dat ik er meteen twee geprobeerd heb na de post van @Mimir Een beetje spijt van nu.

Maar ik had dus de Thai green curry en de indian korma. Ik vond de green curry het lekkerst, de korma wel oke, maar wel duur voor de hoeveelheid.

1 like

2 likes

:dizzy_face: cannot believe my eyes I need this.
Heb ze bij mijn Lidl alleen nog niet gezien en die is wel echt groot eigenlijk…

1 like

Wow! De vegan kaas van de Lidl is echt super goed en zo cheap :sun_with_face:

4 likes

Ik geloof dat ik binnenkort maar weer eens naar de Lidl moet. Ze zijn goed bezig! Ik ken wel wat mensen die standaard boodschappen doen bij de Lidl, dit verlaagt ook voor hen de drempel om vegan producten uit te proberen. :relaxed:

4 likes