Ik zou heel graag die alpro go on zonder suiker willen, koop nu altijd de normale ongezoete maar die is heel dun. Balen dat die go on suiker bevat want daardoor vind ik het voor veel hartige dingen niet geschikt
Ik vind de kwarq van AH superlekker en is ongezoet en stevig!
Haha ja daarom zeg ik heel vaak bij zulke dingen maar niet eens vooraf dat het vegan is dan kan men het tenminste proeven zonder vooroordeel
Edit: zo verkondigde mijn vriend laatst dat ik helemaal niet vaak vegan at, omdat ik niet zeg dat iets bewust plantaardig is. Terwijl we praktisch elke avond vegan eten hij was oprecht (positief) verrast
Wat super zielig !!! Echt wat is er toch mis met mensen?
De volvleesenkaas maar ook makkelijke lasagne die mijn moeder bij de gewone AH kon kopen vond ik zo moeilijk om los te laten, 5 jaar geleden. AND THERE IT IS! What a vegan beauty
Heb jij deze al geprobeerd?
Meh zonder pasta dus? Vind ik jammer.
Ik heb vandaag wel de mini-frikandellen weten te bemachtigen!! Frikandelbroodjesss
Nee helaas nog niet maar ik dacht er zijn vast belangstellenden in deze groep die hiervan op de hoogte willen zijnā:innocent:
Dat had ik niet gezienš waarmee dan wel?
Eetsmakelijkš¤ vond zelf de vegan Gordon Bleu tegenvallen
Hm misschien een foutje? Er was/is ook een āgewoneā groente lasagne, wellicht is die hierdoor vervangen en staat het fout onlineā¦ Zou anders wel heel slecht zijn.
Huh ik denk dat dit gewoon verkeerde gecopypaste is want hier staat ook rundvlees als ingrediƫnt in dus dan zou het niet eens vega zijn.
oh haha dat had ik nog niet eens gezien!
Wow dat had ik nog niet eens gezien haha, moet haast wel dat het een verkeerde beschrijving is dan!
Als er geen pasta of iets bij zit is t wel een beetje een karige maaltijd trouwens? Ja 410 gram groente, maar slechts 240 kcal. Dan heb je toch zo weer honger
perfect om een hele vegan stokbrood kruidenāboterā bij te eten dan. Positief bekijken
Gezien de informatie nog niet helemaal lijkt te kloppen weet ik dus ook niet of dat klopt haha als ik m in de winkel zie zal ik een foto maken
Ik hoop dat er ook pasta in zit! Ik heb er echt zoān hekel aan wanneer vegan ook ineens gluten- en toegevoegde-suikers-vrij moet zijnā¦ Net als die recepten die je vindt, waar dan ineens geen olie wordt gebruikt, maar je ajuin enzo in water wordt āgebakkenā. Ik vind dat echt irritant, alsof we allemaal alleen maar sla en superfoods willen eten
Ik hoop ook dat er wel pasta in zit, anders is het gewoon een bak groente.
Maar ik dacht door de omschrijving āgroentelasagneā en de weinige calorieĆ«n dat de lasagnebladen dus ook van groente waren. Maar even afwachten.