@En_17_Anderen
Ik vind het niet in alle gevallen apart hoor, maar soms zie ik dat een Frank van 68 een huisgenoot zoekt tussen de 16 en 24 en dan heb ik daar wel mijn bedenkingen bij.
Oh @anon98052296 dat is wel een handige ja! Zit er aan te denken om zo’n tweepersoons hoogslaper aan te schaffen, zodat ik daar onder ook een bank/bureau zou kunnen zetten. Scheelt echt heel veel ruimte denk ik. Maar dan zijn een persoons dekbedden ook prima voor twee losse dekens oid.
@onomatopee
Ik denk idd dat inrichting wel veel scheelt. Heb echt een ruimteinzicht van een steen, dus kan me niks bij 12,5 indenken Maar zie vaak ook kamers voorbij komen van 20m2 en die staan dan zo lelijk vol, dat een foto van een opgeruimde kamer van 12m2 veel ruimer lijkt.
@Flamoes
Het liefst Den Haag, Voorburg, Rijswijk of Scheveningen. Delft zou ook eventueel kunnen, maar dat is toch wel wat minder centraal qua OV voor mij. Rotterdam zou ook wel kunnen, dus heb wel een aardige straal waar in ik kan zoeken gelukkig. En shit daar had ik niet aan gedacht! Misschiend dan toch maar een slaapbank waar ik dan op kan seksen haha. Of een eenpersoons hoogslaper en daaronder een bedbank, die ik dan eventueel kan uitklappen als er gesekst moet worden