Op Kamers Topic

In welke stad ga je zoeken? Of wil je dat liever niet zeggen?

Ik vind 12 vierkante meter zeker te doen, als je dan wel een gezamenlijke keuken o.i.d. hebt. Ik heb zelf een jaar zo’n kamer gehad en ik had een slaapbank, een uitklapbare eettafel met 2 stoelen, koelkast met vriezer erop, boekenkast, kledingkast er allemaal in. Je kunt ook voor een hoogslaper gaan om ruimte te besparen maar dat is wel tres onhandig met seksen.

1 like

@En_17_Anderen

Ik vind het niet in alle gevallen apart hoor, maar soms zie ik dat een Frank van 68 een huisgenoot zoekt tussen de 16 en 24 en dan heb ik daar wel mijn bedenkingen bij.

Oh @anon98052296 dat is wel een handige ja! Zit er aan te denken om zo’n tweepersoons hoogslaper aan te schaffen, zodat ik daar onder ook een bank/bureau zou kunnen zetten. Scheelt echt heel veel ruimte denk ik. Maar dan zijn een persoons dekbedden ook prima voor twee losse dekens oid.

@onomatopee

Ik denk idd dat inrichting wel veel scheelt. Heb echt een ruimteinzicht van een steen, dus kan me niks bij 12,5 indenken :joy: :sweat_smile: Maar zie vaak ook kamers voorbij komen van 20m2 en die staan dan zo lelijk vol, dat een foto van een opgeruimde kamer van 12m2 veel ruimer lijkt.

@Flamoes

Het liefst Den Haag, Voorburg, Rijswijk of Scheveningen. Delft zou ook eventueel kunnen, maar dat is toch wel wat minder centraal qua OV voor mij. Rotterdam zou ook wel kunnen, dus heb wel een aardige straal waar in ik kan zoeken gelukkig. En shit daar had ik niet aan gedacht! Misschiend dan toch maar een slaapbank waar ik dan op kan seksen haha. Of een eenpersoons hoogslaper en daaronder een bedbank, die ik dan eventueel kan uitklappen als er gesekst moet worden :stuck_out_tongue:

1 like

Ikea heeft volgens mij kleine kamers ingericht! Van 12m2 enz. Kun je beetje zien wat er mogelijk is :slight_smile:

Ik vond hoogslaper ook kut, ik heb dat een paar maanden gehad en ik ging niet ff lekker in bed netflixen ofzo. Moet je helemaal die trap op met al je spulletjes. Ik verkies wel een laag bed boven een extra kastje tbh

Ja vond dit echt vet. Maar ze had het eerst ook wel onhandig ingericht

Leuk!!! Waar ga je? Als je hulp nodig hebt met schilderen wil ik wel komen helpen!

Waar zoek je?

1 like

Het is er nog steeds niet van gekomen :stuck_out_tongue: Hoe deden jullie dat met relaties? Is iedrteen gewoon welkom of is het “een iemand per kamer en weinig logees”

In mijn huis mag iedereen altijd langskomen en blijven slapen en we vinden dat allemaal super gezellig. Maar dat ligt natuurlijk gewoon aan je huisgenoten dus ik denk niet dat andere mensen hier een goed antwoord op kunnen geven.

Mijn ervaring /wat ik hoor is ook wel dat het verschilt met hoeveel mensen je woont. Stel je woont met 3 maar jouw vriend is er 75% vd tijd dan gebruikt die ook bv water en stroom en dat kan soms scheve blikken opleveren. M’n tip zou dan ook zijn om wanneer die situatie zo wordt dat meteen aan te bieden (joh mijn vriend is er zoveel, is het een idee als ik wat meer stroom en water betaal?)
En ook vinden sommige mensen het vervelend als je vriend er is wanneer jij er niet bent maar ook dat zal verschillen