Omatopic (Deel 1)

Ik heb een klein pompoentje gemaakt :blush: Ik wil er nog wat meer maken en dan met visdraad aan een mooie tak hangen oid.

18 likes

Lief! Heb je een patroon?

Aah dankjewel! Ja, ik heb een patroon!

1 like

Ik ga ook sokken breien!

10 likes

Mooie wol heb je gekozen!

1 like

‘opeens’ heb ik weer 9 (!) projecten op de naalden… oeps :biggrin:

6 likes

Wat ben je allemaal aan het maken?

Twee sjaals, twee paar sokken, een gehaakte unicorn, een trui, een gebreide beer, een testknit en een gehaakte deken waar ik al ruim twee jaar mee bezig ben. Sommige dingen zijn half af, anderen ben ik al eeuwig mee bezig en soms begin ik gewoon iets nieuws, zoals weer een paar sokken haha.

7 likes

Leuk allemaal! Ik hou het maar bij 2 anders wordt het nooit wat haha. Wil eigenlijk voor zaterdag een sjaal af hebben en voor volgende weekend een paar kinder sokken maar wordt allemaal krap of net niets vrees ik. :joy:

Jaaa leuk!

Oh wauw, zo mooi! Dat zou ik echt superfijn vinden voor in de kleuterklas. Gewoon uit jezelf gemaakt of via een website of boek?

Jahoor! Leuk juist.

1 like

Leuk, wat voor sjaal maak je? Ik vind 9 ook wel een beetje veel hoor, raak er soms gestresst van haha. Wil iig proberen om voor het einde van het jaar alles behalve de deken af te hebben!

Alles welkom!

1 like

Een simpele, met dubbeledraad van Durbale Forest in gerstekorrel. Maar wordt wel mooi! Ben van plan om de uiteinden aan elkaar vast te maken, zodat ie 2 keer kan worden omgeslagen.

Maar een mooi streven, het eind van het jaar. Vind dat je altijd leuke en mooie projecten aan het maken bent!

1 like

Jullie maken allemaal zoveel mooie dingen :heart_eyes:
Mn nichtje bevalt over een maandje van een tweeling, dus wil 2 apen voor haar breien. Nummer 1 is af:

17 likes

Ja leuk juist!

Hoe lief zijn de patronen van knuffels op hipknitshop.no ? Ik wil ze echt allemaal maken!
Eerst even die andere 100 dingen van mn wishlist maken…

1 like

zo leuuuuuuuk ik denk wel steeds van nou volgens mij heb ik al genoeg steken en dan tel ik en dan moeten er nog 20 :stuck_out_tongue_winking_eye: (nouja nu 10 per deel) dus het begint al langzamer te gaan haha. Vind de streepjes ook leuk worden. Ik wissel soms even van bol. Moet maar goed kijken hoe in dat met de mouwen ga doen, dat het daar geen hele rechte strepen worden.

11 likes

Zo gaat snel zeg! Echt mooi.

Hebben jullie een voorkeur voor DPN of rondbreinaalden en zo ja waarom?

1 like