Omatopic (Deel 1)

Ja er zijn ook pakketten van 200 euro. Kunt het zo gek maken als je zelf maar wilt!

Ja dan! Dat is nog eens een bedrag :scream:.

Ik ben nog aan het twijfelen. Moest het nu een vest of trui zijn zou ik het zo doen. Maar voor een shawl vind ik het toch duur. Maar die kleur :heart_eyes:… We shall see.

Ik vind dat voor een trui ook veel :stuck_out_tongue_winking_eye: heb je niet een mooie winkel in de buurt waar je lekker kan neuzen? Wat is het voor patroon?

1 like

Ik bedoel 75 en geen 200 hè :grinning:.

Jawel maar daar hebben ze eerder klassiek garen. Ik ga denk ik eens kijken op Etsy. Misschien vind ik daar wel iets.

Het is de sitka shawl met een patroon van woodsandwool en garen van kenyarn.

Ja dan nog, vind dat ook wel veel geld voor een trui :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zal het patroon eens opzoeken, het lijkt wel gehaakt

Ja is ook zo maar zou ik nog kunnen verantwoorden voor mezelf :grinning:.

Het is inderdaad gehaakt.

Ik kan het niet vinden! Maar is ook gehaakt dus haha ik dacht echt huh wat een aparte breisteek het lijkt wel gehaakt maar kwam niet in me op dat het gehaakt was hahaha

Ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt in Mn trui dus nu baal ik wat maar denk dat ik t wel laat zitten, is al zoveel toeren terug

Het garenpakket is al te bestellen maar het patroon moet nog volgen.

Valt de fout echt op? Anders gewoon laten zitten!

Het is op de rug dus hoef er in de spiegel iig niet naar te kijken :upside_down_face: heb een meerdering gedaan 1 steek naast een raglan steek, geeft een beetje een knoopje maar valt niet zo heel erg op denk ik

Hmm dollar, dus uit Amerika gok ik? Houd er dan rekening mee dat er ook nog invoerkosten overheen komen!

1 like

Ik heb EINDELIJK mijn eerste paar sokken af! :blush:

21 likes

De grap is dat ik vrij langzaam brei hahaha :see_no_evil:

1 like

Ahhhhh aan nieuwe dingen beginnen is echt mijn hobby haha ik word zo blij van elke millimeter die ik erbij brei

9 likes

Ooh zo mooi! Is dit No Frills?

1 like

Die zijn mooi geworden!!

1 like

Niiiice. Nu wil ik ook een No Frills!!

1 like

Kunnen we straks met zn 3en tegelijkertijd breien. Ik heb mn solkskinn bijna af en daarna weer verder met de no frills.

Ik heb trouwens echt een hekel aan als ik steken van de mouw op moet pakken en er staat alleen: pick up x stitches en ik dan een uur bezig ben met uitproberen hoeveel ik dan wel en niet moet opnemen. Soms staat er heel handig bij dat je 3 steken van elke 4 op moet pikken

2 likes

Ik krijg dan altijd twee verschillende mouwen omdat ik dan vergeet hoeveel ik bij de eerste heb opgepakt. Heb liever dat je moet splitten voor de mouwen haha, dan kan het ook niet fout gaan.

Precies! Ik heb nu ongeveer gelijke mouwen. Gelijk qua aantal steken maar denk dat ze anders verdeeld zijn. Maarja wil deze top nu toch graag af hebben. Nog 20 rijen en dan cast off en draadjes instoppen. Hopelijk vanavond af (aangezien ik 2 enthousiaste stoorzenders heb rondlopen)

1 like