100% katoen en dan eventueel als je dat te dun vindt, dubbeldraads.
Ik heb vandaag gordijnen gemaakt!!
Hier komen ze niet te hangen trouwens maar wilde ze even uittesten. Moet ze ook nog op lengte maken dus.
Omdat je me gewoon graag mag
Ja ik wil heel graag jouw erkenning voor mijn naaiwerk
Is dit een beetje te doen als eerste project? Het lijkt me heel leuk om te maken maar als het echt heel moeilijk is is het wellicht niet handig om mee te starten
Il heb al wel wat ervaring met haken, en ik hou wel van een uitdaging haha mocht het niet lukken, dan zoek ik wel een ander, gemakkelijker patroon!
@Flopsyunicorn bedankt, ik ga ernaar op zoek!
Ik bedoelde het als vraag of het voor mij ook handig is om mee te beginnen, ik heb zelf namelijk geen ervaring😅
Ooh haha had je bericht verkeerd begrepen dan, excuus! Geen idee dus eigenlijk, ik heb het patroon gedownload maar zal wel wat moeten oefenen denk ik. Heel simpel ziet het er ook niet uit
Denk dat we het maar gewoon moeten proberen dan!
Boekenvoordeel heeft 100% katoen voor een klein prijsje
Ik heb je tip opgeslagen, maar ik heb vandaag bij action ook 100% katoen garen gevonden (nog goedkoper haha) dus ik ga het daar eerst mee proberen!
Ooo top! Laat me weten hoe het is geworden!
Mooi!
Ik heb naast haken ook een “nieuwere” hobby.
Slagletters!
Ik ben echt aan het azen op leuke stempels.
Ze zijn alleen zo duur allemaal
Deze heb ik vandaag gemaakt voor een vriendin
Superleuk!!! Volgens mij herken ik de wol, overwoog om die laatst te kopen, maar weet niet meer hoe die heet, hoe heet deze? Die ik zag was ook met een leuk doosje eromheen, ik ben gevoelig voor marketing haha
Oh ja dat was het!!! Echt heel leuk. Zat er nou een patroon bij? Ja toch? Ik vond de verpakking leuk maar wel wat onduidelijk. Echt zulke leuke kleuren allemaal. Miss kan ik het alsnog komen onder t mom van een mini forum KAL
Ennnn op welke site trouwens?
Oh zitten er zelfs naalden bij? Dat had ik niet eens gezien. Ik heb nog nooit iets op vier naalden gebreid dus dat vind ik wel intimiderend maar ik en mijn half jaar brei ervaring zijn er wel klaar voor denk ik
Oh in had het in de winkel gewoon gezien voor 6 of 7 euro maar de hele kit is dus 42 pond? Dat vind ik wel wat veel voor sokken
Oh echt, wat leuk, jij ook een newbie dus!! Heb je Ravelry?