Klinkt alsof we een Arnhem brei meeting moeten doen
Ik heb het granny dekentje af en zaterdag cadeau gegeven! Zondag weer een kraamvisite en wil eigenlijk even snel een mutsje breien maar mijn Tegna sweater lonkt te veel
Klinkt alsof we een Arnhem brei meeting moeten doen
Ik heb het granny dekentje af en zaterdag cadeau gegeven! Zondag weer een kraamvisite en wil eigenlijk even snel een mutsje breien maar mijn Tegna sweater lonkt te veel
Hij wordt wel iets kleiner dan ik had verwacht, hopelijk pas ik hem wel echt, anders ga ik heel hard huilen
Heel mooi! Ik ben ook iets aan het breien wat misschien iets te kort wordt. Is die van jou ook bottom up? Daarom vind ik topdown vaak het fijnste, die kun je tussendoor passen (en daarmee iets aanpassen qua pasvorm) ik vind bottom up zo’n gok
Wel heel tof, mooie kleur!!
De Tegna is bottom up ja, en mijn eerste trui(the) dus heb ook geen ervaring verder ermee
Ik krijg zulke zweethanden met dit weer, het is bijna niet fijn meer om te breien
Prachtige kleuren! Vind t heel mooi met grijs, toch oogt t nog wel warm van kleur
mooi!! welke is die gekleurde wol?
Oh meeeen, ik heb al de hele dag geen gevoel meer in mijn pink en ringvinger. En door breien wordt het erger Maar ik ben net zo lekker bezig met mijn truien en ik wil breien!!! Weet nu echt niet wat ik met mijn avond moet doen, hoop dat dit morgen weer over is.
Schachenmayer ombre lace, had een vriendin een x gekocht voor me!
Rot van je hand! Ben je ook echt te druk geweest of zomaar?
Ja het was na het racefietsen. Ga zo naar de fysio kijken of die er wat aan kan doen, want het is zo’n rotgevoel steeds!
Ik heb hier overheen gelezen sorry!
Nee, ik vond hem wel makkelijk. Het is een patroon van haak en stip. Als je in een rondje kan haken is het vrij makkelijk om te maken
Niet erg hoor, dankjewel alsnog voor je antwoord!
Uiteindelijk is het met het raam redelijk gelukt! Kwam er achter je er eventueel ook een app voor kan gebruiken. Tracer! (voor android). En voor de iPad is er ook iets, maar moet daarvoor betalen dus nog niet uitgeprobeerd.
Waarom zijn mijn armen zo lang en duurt mouwen breien zo lang
Mouwen vind ik inderdaad ook echt nooit leuk. Eerst denk ik dan: oeee alleen de mouwen nog en later lijkt t eeuwen te duren