https://www.ad.nl/amersfoort/honderden-meters-natuur-in-brand-bij-soester-duinen~afdfabc2/
Ik zit echt met tranen voor al die dieren (en dan ook nog eens met babies en eieren :(, mijn hart huilt)
ohh hou op
Wat voor wereld is dit?
Wat vreselijk. Zo dapper zijn, en dan gebeurt er dit.
Vind die aanslag in Sri Lanka zo erg. Echt op grote schaal en zoveel slachtoffers. Volgens mij is nog niet duidelijk wie er verantwoordelijk is.
Ik zei dit echt net tegen mijn moeder. Ik begrijp dat ook echt niet.
Ja heel heftig, ook het gevoel nergens veilig te zijn lijkt me verschrikkelijk.
Ik vind het ook heel heftig, zoveel slachtoffers. Vrienden zijn op vakantie daar en ik kan ze niet bereiken.
Ja jeetje, echt veel slachtoffers. Ik vind het echt heftig, 160 doden.
Ik weet dat ik zo niet moet denken, maar ik word bij elke aanslagen toch angstiger, zoân gevoel van âje bent nergens veiligâ. En ik wilde dus graag nog naar Sri Lanka en dit zal dan wel in mijn hoofd zitten. Moet het echt heel erg relativeren elke keer merk ik. (dat we ook om kunnen komen als we nu de straat oversteken).
Jup
Vooral omdat bij nu.nl in de eerste alinea al âwaaronder 9 buitenlanders staatâ, alsof ik het erger moet vinden als er 3 dode Belgen zouden zijn dan 150 Srilankanen.
Lijkt me een heel rusteloos gevoel. Volgens mij heeft Rode Kruis wel een soort âik ben veiligâ site waar je misschien kan vinden of die vrienden zich hebben aangemeld? Kan me ook voorstellen dat ze misschien andere dingen aan hun hoofd hebben en enkel nabije familie hebben verteld. Duim met je mee dat alles oke is!
Verschrikkelijk dit
NU had ook pushmeldingen
Dankjewel! Ze zijn gelukkig veilig, hadden geen bereik en internet.
En het ad ook, toen ik wakker werd had ik iets van 5 pushmeldingen.
Zoveel doden! Verschrikkelijk.
wat erg dit.
Huh? Wie boeit dat? Aangezien er ook meerdere hotels zijn getroffen lijkt me dit toch niet onbelangrijk te melden. Toeristen zijn ook gewoon mensen. Het is verschrikkelijk voor iedereen.
Ja, lokale mensen en toeristen waren het doelwit dus ik vind dat het gewoon benoemd mag worden.