Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Nou inderdaad, ik denk dan ook meteen: heeft hij het aan voelen komen? Wel heel mooi dat ze al die briefjes heeft!

1 like

Had hem vanmorgen inderdaad gelezen in de Volkskrant. Kreeg echt een brok ik mijn keel, zoveel verdriet :pensive:

1 like

Ja… net als die ‘persconferentie’ laatst met die denkbeeldige toehoorders.

Dit heb ik ook. Ik snap niet zo goed waarom maar het doet me echt veel.

2 likes

Wow alweer 10 jaar geleden!

8 likes

Wat mooi opgeschreven zeg.

1 like

Ik vind dit interview het nog menselijker allemaal. Mijn vriend schrijft me ook lieve briefjes en ik herinnerde me het gevoel dat ik krijg als ik die briefjes krijg toen ik het interview las. E dat zij dan een briefje vindt en haar geliefde is er niet. En dat ze een nieuwe stage van hun leven in zouden gaan en samen zouden gaan wonen, dan denk je ook aan jezelf en je eigen partner of een ex partner en hoe dat dan voelde.

4 likes

Zag net de herhaling van Op1 met als afsluiter het lied ‘Jongenshart’. Heb het echt niet droog kunnen houden, jeetje wat kwam dat binnen.

1 like

2 likes

Viel me net al op inderdaad. Benieuwd of Kruidvat er ook onder valt, werkt ook niet.

Wauw echt voer voor conspiracy mensen (niet jouw bericht maar de situatie natuurlijk)

2 likes

Love wel dat je dit als Teletekst-bericht deelt en niet via de NOS website (is ook nog bereikbaar).

21 likes

haha oh hoezo, wat denken zij dan? er is vaker op grootschalige manier gehackt toch, dat vind ik niet zo heel nieuw of bizar

NEE ik wilde net lekker eten bestellen :cry:

1 like

Dat de aarde rond is en dat huidige covid vaccins niet voor 100% beschermen zijn ook niet nieuw of bizar toch. Ze vinden gewoon altijd een spannend nieuw aanknopingspunt (toch zelfs met de moord op Peter R.). Weet zeker dat ik straks op social media een of andere theorie of insinuatie tegenkom

1 like

Oh :joy: ja dit kun je dan over alles wel zeggen. Ik vroeg me af of er een specifieke reden was voor deze situatie, maar je bedoelt dus over t algemeen

1 like

Ja gewoon omdat veel grote websites niet beschikbaar zijn klinkt het als materiaal voor creatief denken. Alhoewel dat natuurlijk nergens op zou slaan omdat het juist om “mainstream media” enz gaat dus ben gewoon benieuwd hoe ze dat nu weer gaan verklaren

1 like

https://tweakers.net/nieuws/184770/dns-storing-akamai-maakt-groot-aantal-websites-onbereikbaar.html

Dat is het issue :relaxed:

Ik kwam eigenlijk hier om te kijken of het nieuws van Blizzard/Activision werd besproken.

https://tweakers.net/nieuws/184740/activision-blizzard-wordt-aangeklaagd-vanwege-cultuur-van-seksuele-intimidatie.html

3 likes

Een korte complottheorie (gesponsord door mijn schoonmoeder die nergens anders over kan praten):

Klaus Schwab (de oprichter van het IMF en de schrijver van ‘The Great Reset’) wordt als verdacht gezien door complotdenkers om zijn reset te willen realiseren. De coronaperiode werd door die Klaus al bestempeld als een ‘window of opportunity’. Nu heeft het IMF, begin deze maand, samen gezeten om het te hebben over de volgende grote dreiging: hackaanvallen (Cyberpolygon). Complotdenkers verdenken dus dat het IMF een grote, wereldwijde hack plant om zo meer ‘paniek’ de wereld inhelpen (geen betalingsverkeer mogelijk, logistieke problemen) om zo makkelijker die ‘reset’ door te voeren.

5 likes

Dit speelt blijkbaar al even, maar had er niks van meegekregen en er is zo te zien ook niet over gepost hier. Wel apart

‘ De NPO-presentator vertelde in zijn podcast De Jortcast dat hij het salaris heeft betaald van een redacteur die video’s van FVD-leider Thierry Baudet ging maken. Die vertelde eerder deze maand al in de podcast PodBast over de steun van Kelder.

De presentator stelt in de podcast verder “geen enkele financiële band met Forum voor Democratie” te hebben. “Sterker nog: als hij had gezegd dat hij eigenlijk de campagne van GroenLinks wilde volgen of die van de dierenpartij, dan had ik het ook prima gevonden. Dan had ik Marianne Thieme gebeld.”’

Ik mis echt context in dit artikel, waarom dit betalen sowieso?

6 likes