Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)


Ik hoop zo dat dit gigantisch gaat ontploffen. Ffs man, ik word hier echt boos van.

29 likes

Omg ik was helemaal vergeten dat ik lid was maar ik ga hier eens naar kijken!

Kom er nu hierdoor ook achter dat alle Bij1 mails naar mijn promoties inbox gaan in Gmail en de berichten van de Amsterdamse tak vol grammaticale fouten zitten :rage: wat stom en slordig

1 like

:no_mouth::+1:t3:

Dank voor het delen, ik hoor hier echt weinig over in Nederland

2 likes

Ja echt bizar. Ondertussen wordt elke scheet in de politiek in de VS weer eens breed uitgemeten, maar mensen die twee maanden niets eten om aandacht te vestigen op hun erbarmelijke omstandigheden worden collectief genegeerd in de NLse media?

10 likes

“Het is natuur spul, dat je liever niet in de natuur wil hebben”

Ok vriend, is goed.

2 likes

En ik wil Moresnet weer tot leven brengen!
Denk dat beide evenveel kans van slagen hebben.

2 likes

Mochten jullie willen :crazy_face:

Ga weg hoor… het is al erg genoeg dat wanneer je de grens over rijdt, je de kuilen in het wegdek moet ontwijken. Daar wil ik niet mee geassocieerd worden.

image

24 likes

Nog meer landgenoten die ik niet kan verstaan

2 likes

Wow

2 likes

Ja ik ben net geweest. Er werd door de gemeente gezegd dat je ongeveer 2 a 3 uur in de rij zou staan maar uiteindelijk stond ik iets meer dan een uurtje in de rij en dat was prima te doen. Binnen was het mooi ingericht met verschillende foto’s van Peter en er lagen meerdere rouwboeketten. Heel indrukwekkend en fijn dat de familie een mogelijkheid heeft gegeven om afscheid te nemen.

18 likes
5 likes

Wat doet dat boek van Lale Gül daar? Dat viel me echt snel op.

1 like

Ze hadden ze pizza’s met ananas moeten geven en een verdubbeling van de uit te zitten straf.

6 likes

Ik heb hier een heel dubbel gevoel bij.

Uiteraard ben ik blij en opgelucht dat er geen doden zijn gevallen. Maar ten gronde is er niks veranderd… Oké, de individuele dossiers worden nog eens herbekeken, maar ik hoor Mahdi niets zeggen over bvb de penibele omstandigheden van mensen in de illegaliteit, en de ogenschijnlijke willekeur in de dossiers.

1 like

Interview met de vriendin van Peter R de Vries.

9 likes

Wat een verdriet :pensive:

3 likes

Nou echt. Wat een verdriet voor iedereen om hem heen. Ik vind het ook gewoon nog steeds onwerkelijk. Ik heb hem nooit ontmoet, het was geen vriend en geen familie. En toch raakt dit me zó. En elke keer dat ik er over lees of iets over zie denk ik: nee, dit is toch niet echt zo? Hij was er gewoon altijd :woman_shrugging:t3:

7 likes

Al die briefjes ook. Zo lief. Werd er echt stil van.

Ik denk trouwens dat zij misschien heel goed bevriend is met Olcay (ze is werkzaam in visagie), en dat zij er daarom zoveel over plaatste. Mag dan hopen dat Olcay haar anonimiteit wel een beetje gewaarborgd heeft, misschien is de letter T wel een bijnaam van de partner oid.

3 likes