En dat is precies het probleem van mensen laten stemmen. Enige gelukje is dat Pia het laatste woord heeft. Of is dat bij de laatste twee niet meer zo?
ja zij speelt natuurlijk ook in films enzo dus is ook wat āābekenderāā bij een andere doelgroep. Ik vind haar wel goed maar iets aan haar irriteert mij, weet niet precies wat. Ik vind haar ook niet echt bij de rol van Maria passen, maar ik zie haar eerder als Liesl (net als Anouk trouwens).
Even iets anders maar hebben we komend musicalseizoen 2 grote namen?
Aladdin als musical in het circustheater en The sound of music als grote rondreizende?
Wie kijkt er weer?
Openingsnummer vond ik leuk voor de verandering!
Yes! Natascha viel me weer op. Die doet het altijd goed met de groepsnummers vind ik!
Jolijn heeft echt te veel maniertjes, zo ongemakkelijk
Ik vind Jolijn zo overdreven.
Ik hoop op een finale met Tessa, Natascha en Nandi (met de eerste hopelijk als winnares).
Jolijnās zang was ook niet heel sterk. Vond Natascha onwijs goed zeg
Hmm, voel deze van Tessa niet zo. Vond haar vorige week beter eerlijk gezegd
Ik denk dat Nandi gaat winnen maar dat ze Tessa ook wel een rol gaan geven, zij heeft echt veel fans volgens mij.
Ik hoop Natascha, Nandi, en Valerie in finale maar ben bang van niet
Ik vind dit soort āuitjesā altijd wel awkward eigenlijk hahah, wrs hebben ze ook wel auditie gedaan voor die musical
Prachtig van Nandi zeg, had echt kippenvel
Sorry voor deze driedubbel post trouwens haha
Ik loop echt flink achter heb net Natascha en Jolijn zien optreden.
Op basis daarvan op Natasha gestemd. Zoān mooi nummer en zo goed gezongen. Hoop dat zij in ieder geval door gaat!
Ik vond tessa aan het begin helemaal niet zo leuk en te prinses-achtig. Maar ze heeft echt laten zien dat ze veeeeel meer kan hoor
Ai Valerie slaat een klein beetje de plank mis
Ik hoop dat Natascha, Nandi en Tessa naar de finale gaan!
Hoewel ik haar stem wel wat beter vind, kan ze me nog steeds echt helemaal niet boeien. Blijf haar zo saai vinden. Jolijn nog een stapje erger, maar toch
Ze blijft een beetje afstandelijk ofzo, dat heb ik wel.
Nandi gaat toch wel winnen denk ik hoor, dat zij favoriet is bij de jury was voor mij al heel snel duidelijk
Qua persoonlijkheid vind ik Valerie een stuk sympathieker overkomen dan Nandi, ik gun het haar meer. Maar qua techniek vind ik Nandi wel beter.
Wat ik me afvraag: Tessa was bezig met Anastasia, dat wordt toch weer opgevoerd als de theaters openen? Maar stel dat ze de rol krijgt, neemt iemand anders haar rol in Anastasia dan over?