Musical topic

Ik vond Natascha weer super goed! Ik hoop dat zij wint.

Van Nandi ben ik sinds vorige week een beetje afgestapt, het is elke keer te veel van hetzelfde bij haar.

Tessa vond ik deze keer goed, maar idd wel heel veel hulp gekregen met alle dansers en attributen op het podium.

2 likes

Anouk wordt ook steeds beter vind ik! Al vind ik haar nog steeds geen Maria

1 like

De meeste meiden dansen wel echt groep-8 musical niveau hoor

5 likes

Omg ze zouden volgende week echt een liedje van Hamilton moeten doen :heart:

1 like

Jolijn had wel weer precies dezelfde gezichtsuitdrukking als tijdens Jolene vorige week valt me op

Wel irritant van Frits dat hij heel vaak de antwoorden van de juryleden aanvult/afmaakt.

Doe even niet aub, laat ze zelf hun zin formuleren :neutral_face:

1 like

Ik gok Jolijn en Valerie in de gevarenzone

Anouk en Jolijn denk ik in de sing off

1 like

Hmm, ik hoop Anouk door dan!

Oh ben nu echt benieuwd voor wie Pia kiest

Ah jammer mijn favoriet in de sing off :cry:

Anouk zingt dit echt het best vind ik

1 like

Ah wel zonde. Vind echt dat Anouk pech heeft gehad met de nummers vanaf het begin al

1 like

Ah Natascha <3

1 like

Ik vergeet elke keer dat Jolijn meedoet

3 likes

Ja heb ik ook! Als ik haar vergelijk met anderen die al af zijn gevallen, snap ik echt niet dat ze er nog in zit…

1 like

Wauw die laatste noten van Anouk. Echt zonde dat ze niet meer nummers had zoals vorige week

6 likes

ja, prachtig, was met recht een waardig afscheid

1 like

Mag Jolijn nou eindelijk een keer naar huuuuuiiis

2 likes

O en iets anders: heeft iemand hier Legally Blonde gezien (Broadway)? Wist niet dat daar een musical van was, maar kwam op YouTube oude afleveringen van een ‘Op zoek naar…’-achtig programma tegen waarin ze een nieuwe hoofdrolspeelster voor deze musical zochten. En hij is zo leuk! Ben een beetje verslaafd aan de soundtrack nu. Je kan 'm op YouTube en the Internet Archive vinden.

3 likes