Musical topic

Vond dit heel mooi! Anouk is wel beter de afgelopen weken

Vond het zo mooi in de musical over Sonneveld. Maar dat ging ook helemaal over hem natuurlijk.

1 like

Ik ga dit lied echt de hele week in mā€™n kop hebben. Nu al zin in blikken van collegaā€™s

3 likes

Die handschoentjes, die kocht ik de laatste keer voor de foute party haha

1 like

die harmonieƫn :heart_eyes:

1 like

Ja dit is dan weer wel een top nummer ondanks dat het een pop nummer is!

Super gezongen ook :+1:t4:

1 like

Heel goed gedaan, kan mijn stem krijgen door dit nummer :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t4:

Ja heel leuk dit van Tessa!

2 likes

Ik weet dat veel hier fan zijn van Nandi, maar ik vind haar altijd een typetje. Ze is heel goed, maar ze komt niet oprecht of geloofwaardig over. Iets te perfect.

Vind Natascha en Valerie veel leuker.

3 likes

Ja, haar stem kwam goed tot zā€™n recht

Aaaah moulin rouge

1 like

Oh dit nummer is voor mij echt verbonden aan Moulin Rouge.

Kan zomaar een favoriet worden hierdoor :smiling_face_with_three_hearts:

Valerie is ook zo goed!

2 likes

Ja ik vind dit ook wel, viel heel erg op in het trio, ze heeft een hele aparte expressie waar Valerie en Natascha redelijk neutraal waren

1 like

Ja alsof ze continu bezig is met hoe ze overkomt. Bij Anouk heb ik overigens hetzelfde.

In hoeverre mogen ze zelf bepalen welke choreografie ze hebben en welke attributen?? Anouk had bijvoorbeeld alleen een scherm op de achtergrond en kreeg het commentaar dat ze echt meer een verhaal moet vertellen, terwijl dat vet goed ondersteund zou kunnen worden door een ensemble dat met haar mee dat ā€œdorpā€ speelt.
Tessa heeft bijvoorbeeld een hele groep om haar heen tijdens haar nummer die haar verhaal ondersteunen, als ze alleen met een kledingrek had gestaan had ze waarschijnlijk ook commentaar gehadā€¦ beetje scheef eigenlijk als ze daar zelf geen invloed op zouden hebben toch?

Wie wordt Maria?
  • Jolijn
  • Nandi
  • Anouk
  • Tessa
  • Valerie
  • Natascha

0 stemmers

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar denk Tessa omdat ze al eens een hoofdrol heeft gehad.

Brigitte :heart_eyes: ik vind haar zoā€™n prachtige vrouw

3 likes

Heb gestemd op Valerie!

Gratissss via de website off course :grin:

2 likes

Ik heb dit keer op Tessa gestemd. Was eerst geen fan van haar, maar vond haar vandaag heel goed en zag haar ineens wƩl voor me als Maria!

1 like