Mommybloggerstopic #7

Is dit serieus bedoeld?
Ik had deze vraag idd vorige week ook al gesteld, maar niemand heeft er antwoord op.

Die Lois is echt een heldin.

En die Kelly… boontje komt om z’n loontje.
( zal ik wel niet mogen zeggen maar doe het toch)

1 like

Ik stelde de vraag ook al paar weken geleden. Eerst was het #teamvansas en nu haar meisjes naam. Helemaal prima natuurlijk maar het is wel opvallend.

1 like

Wss omdat het met haar Indonesische roots te maken heeft ;).
Tis niet dat je meteen relatieproblemen hebt als je liever je eigen naam weer wil gebruiken.

Nou… kelly carona krijgt iig nog wat comments via haar laatste post over hoe corona ook kan zijn: half jaar geen reuk, long covid, maanden uitgeput… goed dat dat geluid er ook is :slight_smile:

18 likes

Ik ben dan net zo onfatsoenlijk. Hier een partner die nu pas na 1.5 jaar weer zijn gewone leven en werk kan doen. Met alsnog een beperking qua energie. Door het ‘griepje’. En dan bedoel ik ook 1.5 jaar moeten aan horen dat het maar een griepje is van zulke mensen terwijl dit aan de gang was en wij in de shit zaten. Dus ja sorry. Ik gun sommige mensen wel een pittige tijd en een wake-up call.

15 likes

Eens! Als nou die KC die wake-up call kan zijn voor alle ‘het is maar een griepje’ mensen… ja!

1 like

KC: “croona is een griepje, ik vertrouw op mijn natuurlijke imuumsysteem”

Ook KC:

De fucking halve tuinen…

56 likes

Ja opvallend dat ‘ik vertrouw op m’n immuunsysteem’ steevast betekent minstens 3 supplementen

23 likes

Het is ook helemaal niet goed voor je om zomaar allerlei supplementen te gaan slikken zonder dat je aanwijsbare tekorten hebt

25 likes

Maar supplementen zijn wel uitvoerig getest in onderzoek hoor.
Oh nee dat zijn de vaccins, supplementen van de meeste merken worden helemaal niet getest. Als het een keer gebeurt wijkt de inhoud vaak af van wat op de verpakking staat. Gentherapie anyone? (Grapje)

44 likes

God wat een verschrikkelijk domme kut is dit toch, sorry voor degenen die dit offensive vinden maar facts are facts.
En what the f*ck zijn “Multi Mama” pillen.

55 likes

#vitakruid

2 likes

Love hoe we collectief weigeren dit Holland & Barrett te noemen

95 likes

Love De Tuinen maar door deze trienen als KC krijgt het wel een slecht imago :slightly_frowning_face:

3 likes

1 like

Ze doet ook iets met olie. Ze ruikt bepaalde olie nu al wel en eerst niet…

Maar het is toch ook geen geheim dat ze nog een kindje zouden willen? Ik neem ook al 3 maanden (voor niks helaas) een ‘zwangerschaps’ multi vanwege o.a. de foliumzuur en D3. Werd aanbevolen door zowel huisarts als gynaecoloog bij kinderwens.

1 like

Oh, ik volg haar niet dus had geen idee! Toen ik de vitamine opzocht dacht ik dat het speciaal voor vrouwen die al moeder zijn zou zijn (en dat vond ik een vreemd concept) maar dat was het dus niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zie nu wel een gat in de markt voor een Moederhart multi :sob:

11 likes

Ik zat die babykamer vlog van Shifra te kijken en ik vind die Engelse uitspraken van haar overal tussen zo tenenkrommend? Is dat nieuw dat ze dat zo vaak doet?

2 likes