Precies zoals in een scenario van @Ovenschaal !
Maar het is toch aannemelijker dat ze besmet zijn geraakt omdat ze allemaal op 1 feestje waren?
Ik begrijp je gevoel heel goed hoor, zeker weten. Maar als ik zie wat voor een ellende het afgelopen jaar was en hoe ik me fysiek gevoeld heb dan gun ik dat zelfs m’n ergste vijand niet. Ik ben inmiddels een jaar verder en ondanks dat ik heel veel van Kelly en consorten vind, zou ik het niemand toewensen om zich zo te voelen als hoe ik me gevoeld heb/nog steeds voel. Desondanks vraag ik me wel af hoe dat soort mensen naar long covid krijgen, soms denk ik “je zou eens moeten weten”…
Geen idee van de details, was er (gelukkig) niet bij. Maar dat je in een pandemie cocaïne snuift van dezelfde sleutel als iemand met verkoudheidsklachten vond ik al special.
Kan je überhaupt iets verstandigs verwachten van iemand ie cocaïne snuift?
Ook wel een beetje overdreven dit.
Ik vraag me dus af of ze wel geloven in long covid?
Dacht dat m’n emoji wel genoeg was: niet alles zo serieus nemen;)
Ik weet dat het een grapje was, daarom hoef ik het nog niet per se grappig te vinden.
Top dat je het ff laat weten:pray:
Pff ze heeft de kinderen maandag gewoon lekker naar school gebracht. Echt blijf thuis als je klachten hebt.
Heb helaas een aantal Corona ontkenners in de bredere familie en die continue wegzappen bij berichtgeving/talkshows etc en nieuws niet lezen. Had het over long Covid en toen zeiden meerdere ja dat is toch gewoon die nieuwe naam die ze hebben bedacht… dat covid op je longen ‘slaat’ zogenaamd…
Tja voor zulke mensen gelden er blijkbaar andere regels. Bij het basis hoop van m’n zoontje zijn in de eerste week al 3 klassen in quarantaine gegaan vw covid.
Trouwens, Rachel was toch Van Sas als naam gaan voeren na hun huwelijk? Nu heet ze op Instagram weer gewoon zoals voorheen. Vond ik wel opvallend (zonder consequenties aan te verbinden ofzo), maar ben toch nieuwsgierig haha.
Dit valt echt elke week weer iemand op haha, heeft nog niemand gewoon gevraagd aan haar waarom ze haar meisjesnaam weer gebruikt?
Heb vandaag nog van onze babs dat je gewoon via je digi d je achternaam (na trouwen dus) kan veranderen
Ik vond dit echt een nare sneer naar de mensen die gevaccineerd zijn…
Nee dat heeft ze weleens in haar stories verteld.
Mensen die coke snuiven dragen 1 op 1 bij aan de ergste vormen van geweld en destabilisatie van landen dus persoonlijk vind ik de opmerking van @Mar87 nog mild
Denk dat het komt door de marketing rondom haar collectie met Sissy-boy (Indonesische prints etc.).
Zo top dit haha