Dat benoemen van ‘je kunt het zien als een soort griep die op z’n retour is’
Nee, JIJ kunt dat zo zien. Wees daar blij mee. Er zijn ook jonge en gezonde mensen die behoorlijk ernstig of langdurig ziek worden door die ‘griep op z’n retour’.
Dat benoemen van ‘je kunt het zien als een soort griep die op z’n retour is’
Nee, JIJ kunt dat zo zien. Wees daar blij mee. Er zijn ook jonge en gezonde mensen die behoorlijk ernstig of langdurig ziek worden door die ‘griep op z’n retour’.
Je zou toch bijna hopen dat ze er even flink van onderuit ligt.
Nou inderdaad… maar al is dat zo, dan vraag ik me nog af of ze dat ooit zou toegeven/delen
Vooral mannen worden zwaarder ziek van Corona dacht ik. Met inderdaad aanslepende gevolgen. Ik ken jonge gezonde mannen die maanden na covid nog steeds geen trap op kunnen zonder compleet buiten adem te zijn.
Misschien zal zij er verder geen last meer van ondervinden, maar haar man voorbeeld wel.
We zullen het nooit weten
Ook echt ‘ja ik had klachten die ik niet helemaal kon plaatsen’
Nou vriendin ik weet niet waar jij de afgelopen 1,5 jaar hebt gezeten
Al zou één van hun langdurige klachten krijgen (en dat wens ik ze ook niet toe), dan zou ze nog wel een reden verzinnen om te ontkennen dat dat door Covid komt.
Echt wat is zo iemand echt schijt irritant hè. Ik heb zelf long covid (gehad) en zelfs haar gun ik het niet maar kan hier zo agressief van worden joh. Aan 0 maatregelen houden en vervolgens als uiterste noodzaak 5 dagen na begin klachten maar laten testen, zulke mensen zijn echt asociaal. Met je natuurlijke immuniteit…… schiet mij maar lek. Ben blij dat ik haar sinds Corona ontvolgd heb want blijkt wel weer dat ze niet bijgedraaid is.
Zou met haar diabetes ook echt niet blij zijn met corona. Niet voor niets hoog risico groep. Jemig… ze waanden zich echt onverwoestbaar oid
Ik volg haar niet, maar zijn ze (man + Kelly) allebei niet gevaccineerd dan? Wel fascinerend als die groep nu allemaal alsnog corona gaat krijgen, want die kans lijkt me wel reël als je je niet opsluit en steeds meer opengaat.
Volgens mij niet. Kelly heeft een uitgesproken mening over corona
Was er maar een manier om de kwetsbare mensen die wél beschermd willen worden te behoeden en dan de groep die fucking schijt heeft dan maar hun gang te laten gaan. Maar die tweede groep heeft ook schijt aan eerstgenoemde groep
Ik vind het echt heel knap dat je haar dit niet gunt.
Ik heb zelf long covid, moet zelfs naar een revalidatiecentrum en als ik heel eerlijk ben zou ik het best prima vinden als dit soort mensen er toch meer last van hebben dan gewoon een griepje.
Helemaal omdat ze met klachten gewoon schijt had aan maatregelen en daarom bewust het risico neemt om anderen te besmetten en op te zadelen met long covid.
Sorry ik kan dan weinig fatsoen opbrengen in m’n gedachten hierover.
Wat betreft ‘schijt aan de regels’ zou het mij niets verbazen als er op het Wylde Pad ook nog eens een uitbraak is. Als ik die stories zie van het gefeest daar…
Zulke mensen hebben helaas altijd geluk.
Ook met haar diabetes type 1 vliegt ze er waarschijnlijk er door heen.
Wat kelly niet verteld: daddy sjenker had klachten en moest zich testen voor op coroon voor zn werk. Dat was positief. Dus daarom zijn ze de ochtend erna samen door de teststraat gegaan.
Ohh vandaar. Het verbaasde me al dat zo’n ontkenner als KC zich überhaupt liet testen.
Meen je.
Ik heb zn stories ook bekeken en je insinueert nu een beetje dat Kelly iets verzwijgt oid maar zo is het imo niet. Hij kreeg klachten en deed in de avond een (thuis?)test omdat hij wist dat hij dienst zou hebben de volgende dag (en dus met collega’s op de kazerne zou zitten). Die was positief en toen hebben ze de volgende daq met het hele gezin getest bij de GGD.
Je kunt veel van ze vinden en ik vind dat moederhart gezeik en niet laten vaxxen ook dom, maar fact is dat ze klachten kregen en zich lieten testen. Zoals het hoort. En dat dat niet bij de eerste migraine is vind ik eerlijk gezegd niet zo gek. Ik zou bij migraine ook niet meteen een covidtest laten doen.
Ik ken dus iemand die meerdere mensen op een feestje besmet heeft omdat ze cocaïne van dezelfde sleutel hebben gesnoven. Niks verbaast mij meer.
Ben het met je eens, ook omdat je met diabetes wel vaker dat soort klachten hebt of niet helemaal lekker bent.
Mijn kinderen hoesten ook wel eens, voor mij zouden dan niet gelijk alarmbellen zijn. Ben wel benieuwd of die kinderen nu ook corona hebben.