Zijn craquelé lippen de nieuwste trend?
Ben ik eindelijk eens on trend
Oh wow ik heb al een tijd niks van haar gezien maar ik vind die haarkleur wel heel mooi bij haar staan!
Buiten dat ze wel wat lippenbalsem kan gebruiken vind ik het wel echt een mooie foto!
Die filter😥
Helemaal mee eens!
Hebben mommy influencers geen grenzen of boeit het ze gewoon niet? ging ff door m’n stories heen en zie ineens het zoontje van een vlogster naast een kinderwc’tje plus inhoud… (nummertje 2). Wie wil dat zien???
Echt hè… waarom zou je dit delen. Maar zij deelde van hetzelfde kind ook de spuitluiers en zijn eerste keer op het potje in de vlog… alles voor de likes…
Nou Kelly Caresse heeft Corona.
En ze doet er heel lacherig over. Ben heel benieuwd hoe ze daar nu mee om gaat.
Ik hoop voor haar dat het niet uit de hand loopt en ze snel herstelt… Maar sommige mensen gun ik wel een goede wake up call dat dit geen groot complot van de overheid, Bill gates en de media is is om ons los te weken van onze kinderen en meer van dat moederhart gezemel.
“Je kunt het nu zien als een soort griep die op zijn retour is”
Ja meid
Ik was dus benieuwd naar haar vlog, die kijk ik nooit.
Maar je hoort 1 van hun kinderen ook hoesten, ze heeft er nog 1 naar zwemles gebracht, er was nog een familielid op bezoek.
En de vlog stopt op het moment dat ze beiden “niet fit” op de bank zitten en dat was op een vrijdag.
Dit soort mensen zijn gewoon de reden dat we nog op 2000-3000 besmettingen zitten. Je zal maar zo’n iemand tegenkomen op je werk/school/zwemles whatever en met een beetje pech is iedereen besmet.
Ongelofelijk.
Maar mevrouw heeft geen zin in discussies op haar DM.
Je geeft het antwoord zelf al. Ze kreeg op vrijdag klachten en ze hebben zich pas dinsdag laten testen. Die heeft zich in de tussentijd echt niet aan welke maatregel dan ook gehouden, dus het is te hopen dat ze geen andere mensen besmet heeft.
Je zal maar ernstig of langdurig ziek worden door zo’n figuur
Ze is wel blij dat ze natuurlijk afweer heeft.
Met Corona ‘lijkt’ het alsof je weer beter voelt, maar erna kan nog de klap komen.
Het kan, maar het is wel gewoon zo dat de meeste mensen maar weinig last hebben.
Wel bijzonder dat ze niet gewoon de reactie’s op haar verhaal uit zet dan. Lijkt me handig als je ‘geen discussie in je DM’ wil.
Zijn haar kinderen ook gewoon naar school? Of is die post van 15 uur geleden alleen voor de spon?
oh damn, en nog even benoemen dat ze natuurlijke immuniteit opbouwt oftewel mooi niet gevaccineerd die doos.