Mommybloggerstopic #7

Dit kan je toch niet serieus nemen? Hoe laag moet je afgezakt zijn om zulke berichten naar mensen te sturen die je niet eens kent…

2 likes

Ik weet bijna niet hoe ik dit op een nette manier moet zeggen, maar je moet toch bijna wel ‘iets’ mankeren om zoiets te sturen?

Ik kan (wil) me niet voorstellen dat een volwassen (al kan ik dat aan dit bericht niet zien natuurlijk) persoon zo’n bericht stuurt.

7 likes

Ik vind het echt top dat Elise ze gewoon met naam en toenaam repost in haar stories. Wat een nare berichten.

43 likes

Ik vraag me ook echt hoe je zo veel haat in je kan hebben zitten en dan ook nog eens de noodzaak voelt om die haat te uiten. Voel je je hierna nou echt beter? Doe je dit met mensen die je kent ook?

2 likes

Hurt people hurt people…diep triest dit!

2 likes

Ene account is al niet meer vindbaar, maar de ander heeft al flink wat reacties onder haar laatste bericht staan…

Maar dat is dus een vrouw op leeftijd zo te zien. Mijn hemel, je zou denken dat wijsheid met de jaren komt. Wat een treurigheid om op die leeftijd op Instagram zulke hatelijke berichten te sturen.

6 likes

De tweede foto is haar moeder, niet zij zelf! Maakt het niet beter of slechter verder maar ‘op leeftijd’ valt dan wss wel mee

1 like

Oh ik las ergens dat het om een 60+er ging, my bad.

3 likes

Wat is er mis met mensen?!

En ook meerdere mensen in de showbizz geïnformeerd? Wat gaat die persoon dan doen naar random bn-ers berichten sturen oh die Wouter en Elise blijven niet bij elkaar. Ok bedankt :woman_shrugging:t5:

2 likes

Alle volwassen vrouwen die op Maud d’r instagram nu ‘schaam je’ gaan posten zijn wat mij betreft net zo triest :woman_shrugging:

Dat hele instagram wereldje is toch net het schoolplein vroeger joh. Alle influencers de populaire meissies, met een hoop dwepende volgers. En dan af en toe een gemarginaliseerd figuur die iets lelijks roept, wat het populaire meisje dan snikkend deelt met de volgers die er weer direct op af gaan om eens lekker met z’n allen flink te gaan blaffen zodat ze in een goed blaadje komen bij de influencer/ populaire meisje.

38 likes

Ohh hier ben ik het wel echt mee eens. Sowieso verbaas ik me wel over de hoeveelheid volgers die een influenza echt als een soort vriendin zien. Als in: reageren op posts met uitgebreide persoonlijke verhalen, vaak DM’s sturen, verhalen delen van influencer met tekst erbij, stevig opkomen voor diegene op het moment dat er idd eens iets naars wordt gedeeld (en daarbij anderen in diskrediet brengen).

Het voelt voor mij altijd toch een beetje sneuïg. Als je 15 bent, ok, maar als 30±er igv mommyvloggers vind ik het echt best raar. Terwijl het natuurlijk precies is waar ze hun geld mee verdienen, dus waar mijn gevoel precies vandaan komt snap ik ook niet.

(Ik kijk zelf natuurlijk ook wel, maar like/comment dus praktisch nooit dus zorg voor heel weinig ehm - zoekt dat woord - is eigenlijk ook raar natuurlijk).

10 likes

Ja ow god… al die “fake friendships” want als je niet op tijd een reactie achterlaat of een kaartje stuurt als wat is dan is het ttyn.

Zo vermoeiend ook.

2 likes

Net de nieuwe vlog van Natalie Vijfhuizen gekeken, waarin ze vertelt dat ze volgende zomer terug verhuizen naar NL. Ik kan mij echt voorstellen dat ze even breekt na zo’n roerig jaar. Goed dat ze haar gevoel heeft uitgesproken! Heb veel bewondering voor hoe zij alles aanpakt.

2 likes

Zouden zij niet veel langer in Engeland blijven?

1 like

Roerig jaar heb ik iets gemist? Ik vind haar overigens super leuk, heb wel eens via de dm wat dingen aan haar gevraagd en ze geeft altijd antwoord ondanks zoveel volgers. Vind haar heel sympathiek overkomen met alles.

2 likes

Ze noemt ook wel wat dingen in de vlog:

• zwanger i.c.m. emigreren
  • nieuwe woonomgeving
  • verloskundige die haar met 38 weken in de steek laat
  • hele heftige bevalling
  • gedoe met auto
  • dit noemt ze overigens niet, maar pas is er een schietpartij geweest 5 min vanaf haar huis, waarbij meerdere mensen omkwamen
  • corona
  • huurbaas die ineens het huis wilt verkopen, waardoor ze op zoek moeten naar een nieuw huis (wat hopelijk niet gebeurt, want ze hebben een contract)

En dit alles zonder vrienden en familie om je heen.

Ik denk dat je mij na al deze gebeurtenissen echt zou kunnen opvegen :dizzy_face:

4 likes

Ja ze hadden er nog een jaar aan vast geplakt, maar dat gaat dus niet meer door.

1 like

Ik heb m ook net gekeken en had wel met dr te doen. Ook goed dat ze een jurist in de armen hebben genomen voor dat gedoe met het huis. Lijkt me lastig in een ander land als je de regels enz allemaal niet goed kent. Wel fijn voor haar dat ze volgend jaar weer terug naar Nederland gaan.

3 likes

Eens! In zekere zin geldt dit voor het forum ook. Hier worden nieuwtjes gedeeld en zorgen uitgesproken; ‘ik hoop dat het goed met haar gaat. Ze heeft veel meegemaakt de laatste tijd.’ Daar sta ik soms ook wel van te kijken. En het geroddel heeft ook weer veel van het schoolplein weg.

3 likes

Maar je kan toch best meeleven met iemand die je niet persoonlijk kent? Dat is toch gewoon een stukje empathisch vermogen.

3 likes