Haha zeker een leuk account!!
https://www.instagram.com/p/CPaVP1TrrsO/?utm_medium=copy_link
Jaaa van Ginny love Ginny, vooral als ze weer ergens op loopt te haten
edit: proef die haat https://www.instagram.com/p/CS42Hd7orzh/?utm_medium
Haha ja precies van Ginny @tessel ik dacht eerst “pfff zo’n influencer ik haat dit” maar ik ga echt goed op hoe zij op alles loopt te haten dus ik heb misschien eindelijk een influencer gevonden voor mij.
Heb ook al bijna een leren harnas gekocht.
Ja ik ga echt heel lekker op al haar haat richting de Isa Kriens van deze wereld
Ach een beetje lol op z’n tijd doesn’t hurt anybody toch?
Sowieso ben ik de Aliexpress versie hiervan .
Had gister mijn fiets dicht bij zo’n urban arrow mommy staan en we wilden hem op hetzelfde moment weghalen en ik dacht alleen maar; laat mijn fiets niet tegen de 5000 euro dure bakfiets komen. Niemand heeft daar geld voor.
Lol het gaat op 2 and plaatsen tegelijk over bakfietsen.
Nutteloos weetje ; die dingen staan te koop voor 5k maar dit is zonder opties. Kom snel nog 1k bij.
Een degelijke bakfiets kan in principe een auto vervangen (zeker in gezinnen waar er anders 2 auto’s zouden zijn), dus dan is de kost weer relatief. Maar blijft een groot bedrag om te leggen natuurlijk.
Ik vraag mezelf af waarom moet een bakfiets zo duur? Want in principe is een bakfiets heel simpel
Ik vind 5000 euro gewoon echt niet in verhouding staan
En die dingen staan altijd in de weg, ze zijn ook vaak asociaal op fietspaden.
Weet je wat asociaal is in de stad? Een auto
Hier in de stad of nouja waar ik dichtbij woon is het autoluw geworden sinds kort, ideaal! Ik hoop dat het ook snel doorgevoerd wordt in andere steden.
Ik zou best graag een (kleine) bakfiets willen zodat ik samen met mijn kind de weekboodschappen kan doen (en al helemaal met twee kindjes). Maar het is zóveel geld en dat heb ik gewoon echt niet. Dus we blijven lekker alles op de fiets doen en papa mag de boodschappen doen.
Wij hebben een bakfiets (Babboe curve) en het is echt best thing ever haha. Het vervangt inderdaad in zo’n 15km range onze 2e auto (die hebben we wel nog omdat we beide niet dichtbij werken).
Ik vind het zo ideaal. Ook als je baby nog te klein is om op de fiets te mogen, of als een kind hebt wat niet achterop kan (door bijv beperking) is het ge wel dig.
We doen er idd ook de boodschappen mee - nooit meer gezeik met parkeren.
Ik fiets nu zo’n 100km per week, die ik anders met de auto had gedaan. Wel elektrisch dus.
Denk dat ze mede zo duur zijn door de accu/elektrisch? Een nieuwe elektrische fiets kost toch ook al snel ruim 1000€.
Edit: ik ging eens kijken wat een elektrische gazelle (beetje topje van de fietsen wereld zoals een urban arrow dat van de bakfietsen is denk ik?) kost, nieuw, en dat is ook ruim 2500€, sommige zelfs richting de 3000€ 🥲
De gazelle Makki kan je vergelijken met een UA. Die prijzen beginnen bij 4.500€.
Ik voel mij echt suf met mijn stadsbarrel.
Willen jullie weer on-topic gaan voordat dit verandert in een bakfietstopic?
Ondertussen planten Scarlet en Joyce een half bos aan in hun tuin, love it. Zo kan het dus ook
Vind hun huis ook zo mooiiii! En leuk dat ze veel zelf doen
Sanny is (alweer) op vakantie. Dit keer naar Mallorca.