Mommybloggerstopic #7

En @Sarie Heb het gerappoteerd inderdaad. Zo heftig.

2 likes

Wout heeft z’n haar kort laten knippen. Fijn dat hij er blij mee is. Het lange vond ik er niet zo mooi uit zien, maar of dit korte nou een verbetering is…? :woman_shrugging:t2:

Voor

Na

Elise haar reactie.

8 likes

Oh ik vind het heel leuk! wat frisser, maar wel nog genoeg krul. vind het altijd ‘zonde’ (lekker zelfweten of course) als mensen met krullen hun haar zo kort knippen dat de krullen weg zijn.

9 likes

Ik vind het er aan de achterkant prima uit zien maar het lijkt wel alsof de voorkant veel te lang gelaten is voor dit kapsel.

13 likes

Ja die lok vind ik inderdaad niet zo leuk bij dit kapsel. De rest is wel weer lekker fris, gelijk een stuk verzorgder.

4 likes

Dat moment dat elise binnen komt doet me denken aan toen mijn vriend onze hond had kaalgeschoren zonder het mij te vertellen.

Hoe reageer je op zoiets

59 likes

Die lok geeft me echt Karen ‘I would like to speak to the manager’ vibes, al helemaal omdat het zo geblondeerd lijkt hahaha

33 likes

Hahah ik moet hardop lachen :rofl:

2 likes

A propos, heeft Elise een spondeal met Stieglitz in bloed ondertekend ofzo? Elke keer als ik haar voorbij zie komen loopt ze weer in zo’n gestreepte legging

18 likes

Ik dacht even dat ik op die eerste foto naar Johan Jelies (Een Huis Vol) met lang haar keek

5 likes

Ja vind dat echt geen porum, je krijgt er van die afgehakte boomstronken van als benen.

9 likes

Net niets.
Geef hem een polo met een sweater over de schouders gedrapeerd en hij kan zo bij het korps.

2 likes

Hoort bij t randstedelijke yuppen mommy-uniform. Samen met de artipoppe en witte Fabienne chapot boohoo blouse en mini rodini voor het nageslacht.
En natuurlijk de elektrische bakfiets.

15 likes

Die ondernemer is een vriendin van haar toch, heeft ze weeens gezegd. Zou ik ook onderling zo’n afspraak maken :+1:

3 likes

Ja hallo deze memo heb ik niet gekregen, schaam me kapot hoe moet ik nog over straat nu

4 likes

De Urban Arrow natuurlijk, die net zo duur is als mijn auto :slight_smile:

Wel een mooi ding trouwens maar Jezus wat een geld.

6 likes

Tja ik zou dr maar snel een bestellen straks willen ze je niet meer helpen in je favo koffietent aan je havermelk latte

@Nefertiti 🥲🥲 en dan moet ie ook altijd buiten staan omdat je in de stad geen schuurtje hebt

6 likes

Ik vond het andere kapsel van Wouter leuker, iets nonchalanter of zo? Nu leek het zo bedacht. Maar misschien is dat ook omdat bij mannen de schaar er altijd zo instaat na een kappersbezoek.

5 likes

Wat is dat toch dat volwassenen elkaar rondfietsen in een urban arrow? Ik heb het de afgelopen periode meerdere keren gezien op insta bij ‘momfluencers’ (nina pierson, elise boers en nog een). Is dat grappig?

3 likes

Haha wat een chill account

Deze tho 🥲 it hurts

27 likes