Mommybloggerstopic #6

Ik vrees dat die van mij dit fantastisch gaat vinden. Gelukkig is ze deze nog niet tegengekomen. Ze kijkt het liefste Roma & Diana of andere rijke Russische expatkids.

1 like

Pff kan me echt ergeren aan Sanny die dan ‘ een weekendje weg is’ met haar man. En dat dan ook gaat lopen promoten op Instragram. Wat begrijp je niet aan de boodschap ‘blijf zoveel mogelijk thuis’. En dan krijg ik waarschijnlijk als weerwoord; ze heeft het ook wel heel druk gehad met verhuizen en de planner en har schoenen blablablabla. Maar er zijn wel meer mensen die het mega druk hebben (gehad) en gewoon thuis blijven.

18 likes

Iedereen heeft het druk en verdient vakantie, maar dat betekent niet dat je op vakantie moet gaan of een weekendje weg. Blijf thuis.

7 likes

Tsja sec een hotelkamer en je daar lekker opsluiten, gaan niksen, series kijken en bijkomen kan ik nog wel begrijpen. Maar volgens mij gaan ze lekker gezellig op pad en bij iedereen langs inderdaad…:woman_facepalming:t2: En dat dan idd ongegeneerd rondtetteren…

3 likes

Ja maar wat wordt daar nou precies mee bedoeld, het is zo’n onduidelijke boodschap? Je kunt dan nog wel gewoon op vakantie toch?

31 likes

Ja wiens thuis hè, dat zeggen ze er niet bij. Joost mag het weten!

22 likes

Nou en wat als je de hele wereld als je thuis ziet? WAT DAN?

16 likes

Hier ook een fan van die Diane en Roma :sweat_smile:.

1 like

I’m a child of the universe :sparkles:

4 likes

Wel een mooi liedje :joy:

1 like

Delta heeft leukere platen gemaakt moet ik bekennen.

1 like

Echt jammer dat ik de vlogs van elise niet meer kan kijken

2 likes

Absoluut, maar ik vind al haar albums ok tot goed.

Waarom heeft die man links een schaduwkind vast?

Neem aan dat het een overleden kind is.

1 like

Oh Jezus

Zonder context is t n beetje awk. Ook heel persoonlijk om die foto dan zo te delen.

2 likes

Ja fotograaf zal dat overlegd hebben denk ik, vooral ongepast dat zweeftien er mee aan de haal gaat.

5 likes

Overleden kindje idd maar Tien moet natuurlijk alles over haar spiritualiteit laten draaien

1 like

Wil propt ook haar wollen trui in haar legging. Zal wel hip zijn. Not my cup of tea, maar veel plezier ermee.

5 likes

Echt ik word zo kwaad van Sanny. Hoe haal je het in je hoofd om nu zo op insta te plaatsen dat je zo gelukkig wordt van de Noordermarkt op zaterdag en dat je daar dan zo lekker gaat struinen :expressionless: echt I can’t. Maarja ze zal Corona voor zichzelf wel weg ge-LOA’t hebben en andere mensen die ziek worden hebben natuurlijk niet hard genoeg gemanifesteerd!!

30 likes